Trecusera doua saptamani, iar Sabrina era in permanenta cu el la sedintele de recuperare. Chiara trecuse si ea pe la spital , insa refuzase categoric sa participe la sedinte. Ba mai mult , plecase la Paris pentru o prezentare de moda. Pe Mario nu il interesa prea mult acest aspect, ba din contra, era bucuros ca ea plecase, fiinca era satul de comentariile ei dispretuitoare la adresa Sabrinei, iar el nu va permite nimanui sa o vorbeasca de rau pe fata pe care el o protejase aproape toata viata, inclusiv chiar de el.
Sabrina deschise usa de la salon, insa nu se asteptase la o asemenea priveliste. Mario la marginea patului doar intr-o pereche de boxeri.
- Eu... tu... usa... era incapabila sa scoata un cuvant coerent pe gura.
Isi intoarse capul spre ea si zambi.
- Mario? Ce?
- Imi simt picioarele micuto.
Ii trebuise cateva momente ca sa asimileze cuvintele lui, insa cand o facu traversa camera si se arunca in bratele lui, cazand amandoi pe spate.
- Stiam eu. Stiam ca vei reusi.
Era atat de fericita pentru el.
- Oh, Mario, daca ai stii cat ma bucur. Asta e minunat.
- Hei, doar nu o sa plangi acum.
- Sunt atat de fericita - spuse ea abtinandu-si lacrimile. Apoi fara sa se gandeasca il saruta.
Cand realiza unde se afla si ce facuse, incerca sa se ridice, insa bratele lui nu ii dadura voie.
- Mario... eu nu... nu e bine, tu esti logodit, si eu m-am aruncat asa pe tine. Imi pare rau, chiar nu voiam...
- Ssh. E in regula. Sabrina si eu am vrut acest sarut la fel de mult ca si tine, nu trebuie sa iti ceri scuze sau sa te rusinezi.
- Dar... Nu mai apuca sa spuna nimic , pentru ca , Mario ii captura buzele intr-un sarut plin de pasiune si de dorinta. Acum ii era limpede ca o dorea si o dorea cu disperare. Crezuse ca daca se va logodi cu o alta femeie o va putea uita, insa se inselase. Incercase sa isi ascunda sentimentele fata de ea, dar acum ii era imposibil. O va avea cu orice pret. Nu va risca sa o piarda dintr-o prostie. Dar pentru a o avea trebuia sa se desparta de Chiara si asta o va face imediat ce ea se va intoarce. Nu se mai putea minti singur, si nici pe Chiara nu o mai voia. O voia doar pe micuta lui.
- Mario! Vocea Chiarei il scoase din gandurile sale.
CITEȘTI
Sabrina
Storie d'amoreMario Martinez isi dorea in continuare o sotie si copii in ciuda accidentului care il impiedica sa mearga din nou. De aceea ii propuse Sabrinei Lakewood o casnicie de convenienta. Ea de asemenea isi dorise din todeauna un copil, si era de ani buni i...