☆1. Bölüm☆

97.9K 2.1K 977
                                    

KIZIL MAFYA adlı hikayeme bakmayı unutmayın.

~~~~~~~~~

Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım desem hepiniz inanırdınız dimi. İnanmayın gözüme gözüme giren güneşle uyandım çünkü.

Yataktan kalkıp banyoya girip herkesin tahmin ettiği rutin işlerimi halledip çıktım.

Pansiyonda kalıyordum, tabi geçici bir süreliğine. Valizimden kıyafetlerimi aldım ve pijamalarımı çıkarıp tekrar katlayarak valize koydum.

Pansiyondan çıkıp yakındaki bir taksi durağına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pansiyondan çıkıp yakındaki bir taksi durağına gittim. Taksiye bindikten sonra sahile gitmesini söyledim. Sahile varınca ücreti verdim.

İşsiz olabilirim ama parasız da değilim. Baya bir birikmişim vardı. Ama böyle devam edersem suyu çekilecek. Acil iş bulmak şart. 

Bir büfeden gazete aldıp yakındaki cafeye gittim. Kahvaltı menüsü istedim. Tabağım geldikten sonra bir kahve içip parasını ödeyip kalktım. Sonra denize yakın bir çardağa oturdum. Gazeteden iş ilanlarına bakmaya başladım.

Bakalım benim için neler var?

1.Garsonluk

Belki ama ilk seçenek değil.

2.Aşçılık

Nope

Hayır tamam yemek konusunuda becerikli olabilirim ama. Günün 24 saatinde de yemek yapmam yani.

3.Sekreterlik

Tabikide hayır bu
işlerden hiç anlamam.

4. Bakıcılık

Off garsonluk ve bakıcılıktan başka yok gibi duruyor. Önce kafeleri geziyim.

~~~~~~~

Bütün kafeleri gezdim ve hiç biri bir garsona ihtiyaçları olmadığını söylüyor.

E gerzekler madem elemana ihtiyacınız yok ne demeye ilan verirsiniz. Gelde çıldırma.

Akşama kadar dolaşmanın verdiği yorgunlukla bakıcılık ilanlarını yarına halletmeye karar verdim.

Dolaşa dolaşa pansiyona yakın bir yerde olduğum için yürüyerek gitmeye karar verdim.

Ciddi anlamda yorulmuştum. Karşıdan karşıya geçerken üzerime doğru gelen arabayı görmemle gözlerim kocaman açıldı.

Hanı bazı anlarda insana bir kal  gelir ya. Bana da geldi sanırım çünkü daha ne olduğunu anlamadan bir sarsıntıyla kendimi karanlığa bıraktım.

~~~~~~~~~

MERİÇ'TEN

Holdingten çıkar çıkmaz arabama atladım.

MAFYA'NIN NEFESİ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin