☆31. Bölüm☆

7.2K 262 32
                                    

BÖLÜM ŞARKISI: TUNA KİREMİTÇİ & SENA ŞENER - BİRDEN GELDİN AKLIMA

~~~~~~

Yanımda bir hareketlilik olunca o tarafa döndüm. Geldi hufff tamam başlayalım.

-Selam.

-Selam çok beklettim mi?

-Hayır bende yeni geldim. Gel otur.

Yavaşça karşımdaki sandalyeye oturdu. 3 yaşındaki bir çocuk bile hareketlerinden heyecanlı olduğunu anlayabilirdi. Hoş benimde ondan farkım yok. Çaktırmayın!

-Başlasak mı artık?

Ne bu karmaşıklığı çözmek için sabırsızlanıyorum.

-Tamam nereden başlıyoruz? dedi

Bilemedim şimdi. Ellerime bakarak

-Bilmiyorum desem ne derdin? dedim

-Katılıyorum derdim.

Hmmm nasıl yapsak nasıl yapsak...

Aha buldummm. Hadi alkışlayın beni ablanız zeki. Beni ne okullar istedi de ben git...

Konumuz bu değil.

-Buldum.

Kaşlarını çatarak.

-Ne? dedi.

-Soru cevap yoluyla konuşucaz. Sırayla birbirimize konuyla alakalı sorular sorucaz.

-Güzel fikir. O zaman bayanlar önen.

Ahy kibar şey senii. Neysse neyse

-Hmmm ilk soru sevgilin var mı?

Neden mi bu soru? Ben de bilmiyorum ki galibamsı meraktan.

Şaşkınca ve azıcık sırıtarak

-Hayır yok. dedi.

Off bide sırıtıyor. ama neyse yokmuş. Şayet sevgilisi olsaydı kahrımdan ölürdüm herhalde.

-Tamam sende sıra. dedim.

-Hmm senin sevgilin var mı?

Var desem ne yapar sizce? Siz düşüne durun ben yok dicem tabi ki de korkmadım.

-Yok.

Yine sırıttı Allahım yaa. Neyse duur en önemli soru yani bence önemli

Ona doğru yaklaşarak sessizce

-Peki mafya mısın?

-Dibine kadar. dedi yine sırıtarak.

SIRITMANA KURBAN OLDUĞUM!!!

Oda sırıttı ne çok sırıtıyon sen ya.

-Tuhaf ama aynı rüyayı paylaşmışız. Biraz anlatsana senden dinliyim biraz. dedim

-Seninle garip bir şekilde tanıştık ben sana Lamborghinimle çarptım. Sonra seni hastaneye götürdüm.......................................................... sonra masaya oturduk nikah memuru birşeyler dedi. Sırayla hepimiz evet dedik sıra sana geldiği an uyandım.

-Ulan ne yaşamışız bee. Çekmediğinz acı kalmış mı?

-Yok sanırım. Peki rüyadan uyanınca ne hissettin?

Aha da can alıcı kısım.

-Aslında o anda ne hissettiğimi bilmiyorum. Karman çormandım. Acıyı hissettim mesela sol yanımda. Kayboldum sonra annem ve babam hayatta olmasına rağmen kimsesiz hissettim bir an. Sensiz hissettim. Senin sahiplenişin sarardı her yanımı sen olmayınca boşluğa düştüm. Daha sonra kafamı dağıtmak için çizim yapmak istedim. Çizerken kendimden geçtim. Sonra bir baktım sen. Seni çizmiştim. Sonra da resmine bakarak ağladım....

MAFYA'NIN NEFESİ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin