☆15. Bölüm☆

22.5K 740 152
                                    

~~~
Sen gül. Ömrümü uzatıyorsun.

-İstediğin bu olsun güzelim.

Nonet olsundu.

-Lütfen bana sesli düşündüğümü söyleme.

-Tamam sana sesli düşündüğünü söylemem. dedi sırıtarak.

Al işte gelde uğraş. Benim bu çenemle daha çok düşerim diline bu meteorusun.

Ama düşeceğim dil onunki olsun. Ben ondan gelen herşeye razıyım.

Sizi gidi fesatlar şu amda fesat mod: on olduğuna %103 eminim.
Ve bir şeye daha emindim.

-Meriç?

-Efendim güzelim.

-Yuhum geldi.

#Dingil bide bana diyodun. Şimdide sen ş*çtın ortamın içine. Ben nerden senin iç sesin oldum yaaa. Gidiyorum ben elveda.

İç sesime göz devirdim.

Bana şöyle bi baktı baktı baktı. Elimi gözlerinin önünde salladım, salladım, salladım.

Hah kendine geldi.
Sonra sırıtarak alınmdan öptü.

-Tamam sen git yat ben Eylül'ü almaya gidiyim.

Kafa salladım. Ve kızarmama sebep olan bişi yaptım. Ne olduğunu az çok tahmin ediyorsunuzdur.

Evet doğru tahmin onu öptüm. Ve evet dudaktan.

Meriç bana şaşkınca bakarken ben odaya süpergörl edasıyla uçuş gerçekleştirdim.

Sinirli bir boğa gibi -ki sinirden değil utanç ve koşmaktan dolayı- nefes alıp veriyordum. Ama sanırım ben şu anda nefesi alttan alıyordum. Aşağıdan kapı sesi gelince meriçin çıkmış olduğunu anladım. Hemen bamyoya girdim. Kıpkırmızıydım hemen kısa bir duş aldım. Ve pijamalarımı gitip yatağıma yattım.

Veeee yuhum gelmiş hoş gelmiş.

~~~

CAN'DAN

Arabada çok sessizdik ve bu sessizlik canımı sıkıyordu. Acaba abim haklımıydı. Ben bu çakma çığlıkçı kıza abayı yakmışmıydım. Evin önüne gelince derya kemerini çıkarttı bana döndü.

-Şey teşekkür ederim.

Gülümseyerek

-Rica ederim. dedim ve önüme döndüm.

Oda arabadan indi.

Sonra, yanağımda bir baskı hissettim. O baskı gidince Deryaya döndüm. Kızarmıştı ve beni öpmüştü. arabanın dışında duruyordu.
Şaşkınca ona bakıyordum.

-Ş-şey özür dilerim ben teşekkür amaçlı şey etmiştim.

Benim kızılım utanırmışta.

-Sana kırmızı çok yakışıyor desem.

-Off Can çok gıcıksın yaa.

-Ama senin gıcığın. dedim.

Ve gazı kökledim.

Ah derya Ahh.

~~~~~

DERYA'DAN

Ne dedi o?

Ben yanlış mı duydum.

O bana senin gıcığın demişti.

Hala sokakta boş boş durduğumy farkettim. Ulan can senin yüzünden düştüğüm duruma come. Çok geldin biraz uzaklaş.

MAFYA'NIN NEFESİ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin