☆8. Bölüm☆

35.4K 1.1K 350
                                    

KIZIL MAFYA adlı hikayeme bakmayı unutmayın.

~~~~~~~~~

İkiside bana bakmaya devam edince. Omuz silkerek.

-Pekala ben başlıyorum. dedim.

Meriç kafa salladı. Sonra ikiside bir sandalye aldılar ters çevirip oturdular.

Bende Ömer piçine döndüm.

-Gözlerini ve ağzını açın.

Anında dediklerimi yapınca Önümdeki katile iğrenerek baktım.

-Oooo Nefescim bende diyorum bu ses bir yerden tanıdık geliyor. Ee nasılsın görüşmeyeli.

Ulan bu adam sabah yürek yiyerek mi geldi.

-İyi ya seni sormalı.

Tam ağzını açınca konuşmasına fırsat vermeden.

-Hemen cevap verme yaa biraz oyun oynayalım seninle. Ondan sonra cevap verirsin tabi cevap verebilecek halin olursa. dedim

Veee güzel bir yumruk çaktım. Ve hala da yumrukluyorum. Yüzü kandan görünmeyecek hale geldiğinde durdum.

Nefes nefeseydim ama bu yılların hırsını, sinirini hala üstümden atamamıştım. Kenardaki masada duran muştayı elime geçirdim.

Sonra hiç vakit kaybetmeden yumruğu suratına indirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra hiç vakit kaybetmeden yumruğu suratına indirdim. Bağırarak bana bakıyordu. Bende ona iğrenerek.

Ona olam nefretim o kadar çoktu ki. Bir türlü kendimi frenleyemiyordum.
Elimdeki muştayı çıkarıp masaya koydum. Şu anda bu halime o kadar şaşıyorum ki.

Bu kadar soğuk ve duygusuz.

Masanın üstündeki "ben özel yapımım" diyen bıçağı alıp inceledim.

Masanın üstünde 5 tane vardı. Elime aldığım bıçağı hiç düşünmeden bacağına sapladım. Ama içimdeki öfke geçmiyordu. Bıcağı dizindeyken döndürdüm. Bağırması daha da kuvvetlendi. Bıcağı çekmeden ondan uzaklaştım.

Bence bu kadar yeter.
Her ne kadar içimdeki öfke geçmesede ben daha fazlasını yapamam. Yani şu an için. Ama son hamle 5 yumruktan sonra. Rahatlıkla arkama döndüm.

Bana şaşkınlıkla bakan iki erkekle karşılaştım. E ben bile bu kadarını beklemezken onların bu kadar şaşırması doğal değil mi?

-Gerisi sizin beyler. Meriç ben eve geçiyorum.

Kafa salladı. Depodan çıkıp arabaya yöneldim. Şoföre eve gideceğimizi söyledim.

Eve vardığımda saat 8.30 du. Kapıyı çaldım. Tanımadığım bir kız açtı.

-Sen Bahar olmalısın. diyip kolumdan tuttuğu gibi içeri soktu.

-Eylül sen gelene kadar uyumayı reddetti. Ne desem dinletemedim kendimi. Yalvardım yakardım. Ulan ağlama numarası bile yaptım. Bana mısın demedi. Neymişsin sen yaa.. Ve hala burda mısın? diyip oturma odasına yönlendirildi.

MAFYA'NIN NEFESİ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin