☆22. Bölüm☆

14K 467 175
                                    

Gözlerimi yavaşça açtığımda sabah olmuştu.

Mafyama baktım. Hani İnsanlar uyurken çok masum görünürler ya Meriç'te o yok. Uyurken bile yüzündeki sertlik yerini koruyor.

Yavaşça ayağa kalktım Meriç'in üzerini düzgünce örttüm ardından da odadan çıktım. Can görünürler de yoktu. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım, aynaya baktığında ise tepkim,

O NEYDİ GIZZZ

Saçlarım kuş yuvasına dönmüş, hafif yaptığım makyajım akmış. Gözlerim kıpkırmızı, göz altlarım çökmüştü.

Gece yolda görsem beyaz ışığı görme ihtimalim %103.

Büyük uğraşlar sonucu eski halime dönmeyi başardım ve lavabodan çıktım.

Dün Allah'tan hiçbir doktora yakalamadım. Yoğun bakım sonuçta. Neyse.

Yoğun bakım odasının önüne geldiğimde Can dışarıda bekliyordu.

-Can?

Bana döndü gözleri dolu doluydu.

-C-can ne oldu?

-Bırakmadı bizi gitmedi.

-N-nasıl yani?

-Hayati tehlike atlattı normal odaya alınacak.

Bir hışımla Can'a sarıldım hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Can'ında benden farkı yoktu ağlıyorduk. Ama bu seferki mutluluktandı.

Daha sonra diğerleri göründü koridorun sonunda hızla bize doğru geldiler.

Meriç'in babası,

-Durumu nasıl?

Bende gülerek,

-Hayati tehlike atlattı normal odaya alınacak.

Onlarda gülerek birbirlerine sarıldılar. Ali Bey yani Meriç'in babası bana da sarıldı.

Hoop sakinim.

HERŞEY düzelicek. Umarım.

~~~~

2 GÜN SONRA

Meriç normal odaya alınalı iki gün oluyor. Ve iki gündür uyuyor ama hayati tehlikeyi atlattı.

Bu da bir şey yani değil mi?

Şimdi ben hariç herkes kafeteryadaydı.
Bense Meriç'in yanında elini tutuyordum ve parmakları ile oynuyordum. Biliyor musunuz bir şey fark ettim.

CAN SIKINTISI BAŞA BELA. YEMİNLEN.

Elimde bir baskı mı var bana mı öyle geliyor? Elime baktığımda elim tutulmuştu. Hemen Meriçe döndüm yarı açılmış gözleriyle gülerek bana bakıyordu.

Ne tatlı gülümsüyorsun sen y- LAN UYANDI!

-M-Meriç uyandın mı?

-Bilmem uyandım mı?

-Yaa Meriç dalga geçme.

Yarasına very very dikkat ederek sarıldım.

-Nefesim.

-Efendim mafyam.

-O ultra küçük kollarını biraz gevşetsen nasıl olur.

Ahhh anılar.

-Ha şey. Çok sory. Ama ne yapayım çok özledim seni.

-Çok mu?

-Çok.

MAFYA'NIN NEFESİ ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin