Iubesc New York-ul. Şi am să îl iubesc mereu. Visam când eram mică, că atunci când voi creşte și voi deveni un adult în toată firea, mă voi muta aici,dar credeam că atunci când acest lucru se va întâmpla, voi avea cel puţin 26 de ani. Nu m-am gândit niciodată la posibilitatea de a mă muta la 17 ani. Ei bine, lucruri de genul se mai întâmplă. Mutarea la New York are loc din cauza mamei mele, care se va recăsătorii în mai puţin de două luni cu un mare afacerist pe nume Richard Parker. Este a doua nuntă a mamei mele ... prima s-a lăsat cu divorţ. Tatăl meu adevărat a înşelat-o pe mama cu o blondă, secretara lui, mai precisă să fiu. În momentul în care l-a prins asupra faptei, a divorţat ne mai gândindu-se de două ori.
Richard, pe de altă parte, este un gentelman ... este cumsecade şi o iubeşte pe mama cu adevărat. Deşi se cunosc doar de 10 luni, se iubesc atât de mult încât s-a ajuns la căsătorie. Din prima căsătorie, a rãmas cu un fiu pe nume Jason. Nu ştiu prea multe despre el,deoarece nu a vrut să mă cunoască, şi să fiu sinceră nici eu pe el. Nu am fost niciodată pregătită!Eram în camera mea, sau mai bine spus viitoarea mea veche cameră. Îmi împachetam ultimele haine, pe care le-am împachetat și pus frumos în valiză. Ies din cameră, îndreptându-mă spre scări, coborându-le și ieșind pe aleea din față, unde era parcată mașina. Mă duc la portbagajul maşinii şi așez geamantanul în el,aşteptând-o acum pe mama să vină. În câteva minute apăruse şi ea,şi am pornit la drum spre aeroport lunându-mi la revedere de la locul copilăriei mele.
După câteva ore mai târziu, ajunse la aeroport, ne-am grăbit și ne-am predat toate bagajele. Aștemptam îmbarcarea în avion cu nerăbdare. Dar înainte să plec mi-am îmbrăţişat pentru ultima dată prietena cea mai bună,Rose,spunând-ui că ne vom revedea cândva,şi că vom mai păstra legătura. Nu îmi vine să cred că las aici toate amintirile mele,bune sau rele,şi am să încep să îmi creez altele. O să îmi fie tare dor de L.A. E un oraş uimitor.
Timpul pentru despărțiri se duce foarte repede. Odată îmbarcată în avion,îmi pun căştile în urechi,şi las muzica să-mi afecteze starea.Ore bune mai târziu, ajungem în New York City, iar odată coborâte din avion, îl vedem pe Richard cum ne aștepta cu un zâmbet sincer pe față și o pancartă cu numele nostru pe ea.
Mă uit la mama, care era foarte nerăbdătoare să îi sară în brațe.
Fericirea din ochii ei este atât de pură și îmi transmite o stare de nedescris. Sunt foarte bucuroasă că am apucat să o văd pe mama din nou fericită.
O îmbrăţişează strâns şi o sărută patim,buzele lor parcă contopindu-se.
Îi privesc cu un zâmbet larg pe față.
Ajung și eu să îmi îmbrățișez viitorul tată vitreg, iar mai apoi ne îmbarcăm în maşină rapid, imediat ce ne-am luat bagajele, iar următoarea oprire fiind noua locuinţă.Oh, tu, New York, aglomerat poți să mai fii!
O oră mai târziu, am ajuns într-un final în noua mea casă. Un penthouse cu două etaje. Doamne. Lux.
Richard, fără prea multe alte introduceri, îmi arată tot ce ține de primul etaj, iar apoi urcăm la 2, unde îmi arată viitoarea mea cameră.
M-a lăsat singură în cameră pentru a mă acomoda, examina și despacheta bagajele. Trecuseră deja 2 ore,iar eu nu am terminat încă. Mama mă strigase să vin la masă . Îi răspund cu un simplu ''Vin!'' şi cobor scările, îndreptându-mă spre sufragerie. Mă aşez la masă şi încep să mănânc de îndată ce mâncarea este servită.-Richard, când am să-l întâlnesc pe Jason? întreb curioasă, încercând să pornesc o conversație
-Cât de curând, Cassie! El nu prea are obiceiul de a sta pe acasă. Stă foarte mult cu prietenii lui, petrecând, sau făcând mai știu eu ce! Richard îmi răspunde pe un ton calm cu puțin umor în el.
-Aha, am înţeles! răspund simplu, zâmbindu-i.
-Ştiu că trebuie să te cunoască, să vă cunoașteți reciproc, mai bine zis, spune amuzat. Curând!
- De când voi începe cursurilea școală? întreb, schimbând subiectul, și sorbind o gură de apă din paharul de cristal de pe masă.
-Când te simţi tu pregătită de a le începe! râde. Iniţial am vorbit cu domnul director Sherwood și a spus că ai putea să începi de luni, dar dacă tu nu te simți încă pregătită de a merge, vrei să te acomodezi mai bine cu noul mediu, poţi să mergi şi de cealaltă săptămână! spune pe un ton atât serios, cât și haios.
-Cred că am să fiu bine. Am să încep de luni!
-Ok, cum consideri tu, Cass'! Oricum totul v-a fi bine, deci nu ai nimic de ce să te îngrijorezi! spune mama,care se ridică de la masă,şi vine şi mă pupă pe frunte.
Cina e gata, iar eu merg in dormitorul meu unde mă arunc în pat,ofetez lung, îmi iau laptopul în braţe şi mă pun să mă uit la filmul meu preferat, "Friends with Benefits".
YOU ARE READING
Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITARE
DragosteCassadra Harries este o fată ascultătore,cumite ... ea nu ştie ce înseamnă cuvântul ''rău'', fiind mereu un exemplu pozitiv. Asta până când ea cu mama ei, Kate, se mută în oraşul New York, la viitorul soţ al mamei ei, Richard, care are un fiu Jason...