Prieteni noi + o petrecere .

1.9K 90 13
                                    

Odată ajunsă acasă,mi-am aruncat geanta pe canapeaua din sufragerie,şi m-am dus la bucătărie unde mi-am făcut o cafea. Cât timp eram la bucătărie,cineva a intrat în casă. Se auzeau mai multe voci. Îmi pun cafeaua într-o cană,şi ies din bucătărie ... iar chiar atunci dau peste un băiat. Avea ochii căprui şi avea părul şaten închis. Avea corpul bine sculptat ,cel puţin aşa se vedea prin tricoul ăla alb şi strâmt.

Încă mă holbam la abdomenul lui până mă trezeşte din transă ...

-Heii micuţo! –îmi spune el- Eu sunt David, iar tu trebuie să fii Cassie, sora vitregă a lui Jason! Am ghicit , nu?

-Ăă-ă-ă da! Da eu sunt Cassie! ... sora vitregă a lui Jason . Îmi pare bine de cunoştinţă David! –Hmmm deci el e David . Britt are dreptate ... e arătos răuu-  şi încep să râd dintr-o dată.

-Ce e aşa amuzant? –mă întreabă el în timp ce îmi zâmbea-

-Nimic,nimic! Doar că mă gândeam la nişte prostii!

-Avem o mică pervesă pe aici? – spune şi zâmbeşte mai tare-

(Ahh , are un zâmbet care te omoară) - Nu! Nu sunt perversă! ... Chiar deloc!

-Ce păcat!  Dar oricum eşti dulce!

-Mulţumesc! –spun eu şi trec pe lângă el-

O iau la fugă pe scări,şi intru în camera mea. Iau rapid telefonul şi o apelez pe Britt. O sun ... o sun ... dar nu răspunde. Mai încerc o dată , şi încă o dată , iar într-un final răspunde.

-Unde dracu îţi ţii telefonul ăla? În toaletă sau ce?

-Ok femeia gata! Nu am putut răspunde pentru că lucrez la un proiect! Deci ce vrei? –spune ea nervoasă-

-Sunt aici!

-Ce? –spune ea- Cine e acolo?

-Dracu e! Ei! Ei sunt!

-Nu pot să cred!  Stai acolo , că vin! Acum o să mai vin cu cineva,dar nu cred că te deranjează.

-Nu! Nu mă deranjeză , hai aici doar!

Închid telefonul şi îl arunc pe pat. Mă duc la noptieră şi scot de acolo o ciocolată,şi încep să o devorez. Atunci când sunt stresată mănânc. Şi cel mai des mănânc ciocolată.

Au trecut deja 15 minute de când am vorbit cu Britt. Trebuia să ajungă până acum . 

-Jason P.O.V-

Eram în bucătărie pregăteam berile pentru băieţi,când deodată aud că la uşă cineva bate ca descreieratul sau descreierata şi  mai şi sună. Mă duc nervos şi deschid. Atunci trece val-vârtej pe lângă mine o tipă blondă şi o ia pe scări în sus. Îmi reîntorc privirea spre uşă şi atunci o văd pe Jennifer , care avea privirea în jos. Îi spun un ’’intră’’ , iar ea dă din cap afirmativ şi păşeşte în interior. 

Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITAREWhere stories live. Discover now