Cum am ajuns acasă mi-am şi lăsat geanta lângă canapeau din sufragerie,iar după m-am dus în bucătărie să îmi fac ceva de mâncare. Am intrat în ea şi am văzut-o pe mama care gătea ceva.
-Hei mamă,ce faci? –o întreb eu politicoasă, în timp ce îi plasez un mic sărut pe obraz-
-Uite acum fac o salată,vrei şi tu?
-Cum să nu?! Mor de foame! –spun în timp ce mă aşez la masă. Mama îmi pune imediat în faţă bolul cu salată,iar eu încep să mănânc. După ce am fost gata am pus bolul în chiuvetă şi am tulit-o sus, înainte ca mama să mă pună să spăl vasele. M-am aruncat în pat , oftând lung. Nu după mult timp aud telefonul că sună. Îl scot din buzunar ,mă uit la apelant şi văd că mă sună Mike,oare ce vrea? Glisez ecranul telefonului şi-l duc imediat la ureche.
„Da?!” murmur eu încet şi plictisită.
„Te-am trezit?” mă întreabă el.
„Mnu,stai calm! Doar stăteam întinsă în pat. Mă odihneam şi eu.”
„Aha,ok! .. Auzi nu vreai să facem ceva?”
„Când?” îl întreb eu oftând.
„ Păi nu ştiu .. mai târziu poate. E vineri,deci putem merge la un film sau la o plimabare,ceva! Ce vrei tu!” îmi spune,iar eu pur şi simplu îi simţeam zâmbetul.
„Ah,scuze dar nu pot! Trebuie să merg la ziua lui D.. la ziua unui prieten!” spun eu repede muşcându-mă de buză.
„Aha,păi atunci ok! Mai ...”
„Dar dacă vrei poţi să vii şi tu! A spus că pot să aduc pe cine vreau!” . Ahhh,oare de ce oi fi spus ASTA? Proastă,proastă,proastă.
„Hmmm,ar fi intresant,cred! Dar am să vin!” spune el vesel.
„Ce bine! Vino să mă iei la ora 21:00. Pa!” spun eu repede şi închid,nelăsându-l să mai spună ceva. Ai dă-mă dracu’.
...
„Scumpoo a venit Mike!” strigă mama de jos. Bun , a venut iar eu nu sunt gata încă. Îmi trag rapid rochia neagră pe mine, mă încalţ cu tocurile mele negre, îmi scot un plic din dulap şi bag acolo câteva lucruri esenţiale:ruj,rimel şi şerveţele. Mai arunc o ultimă privire în oglindă înaninte de a ieşii din cameră. Arătam acceptabil, ha .. pe cine păcălesc? Arăt beton,iar am mâncat ciment.
Am început să râd singură,ce om normal face asta? Am ajuns jos,iar expresia feţei lui Mike când m-a vătut a fost şocat. M-a analizat din cap până la picioare.
-Arăţi superb! –spune el zâmbind-
-Mersi! –spun eu forţând un zâmbet. Dar ce am?
-Mergem? –mă întreabă el-
Încuviţez din cap şi mă lipesc de mâna lui. Înainte de a ieşii pe uşa mama mi-a dat nişte bani. Numai bine,acum puteam să-i cumpăr un cadou. Dar ce şi de unde? Nu cred că mai găsesc vreaun magazin deschis,dar chiar când am ieşit pe uşa blocului,mi-a venit ideea stălucită: să merg la Mall. Zis şi făcut. Ne urcăm într-un taxi şi îi spun şoferului să mă ducă acolo. Mike bagă o faţă de hă-ce-cum şi nu mai spune nimic. În 15 minute am ajuns acolo,iar când am intrat simţeam cum zeci de priviri erau aţintite asupra mea. Hoa,dacă era Drew lângă mine acum şi îi vedea pe băieţi cum mă privesc le rupea capetele.Hîî,iar Drew. Mă plimb prin Mall până dau de un magazin cu parfumuri. Îi cumpăr unul rapid,care a fost destul de scump,dar a meritit .. miroase genial. Repede ieşim din Mall şi ne urcăm în alt taxi spunând adresa clubului. Săracul Mike era deja obosit,atâta l-am târât după mine prin Mall.
YOU ARE READING
Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITARE
Roman d'amourCassadra Harries este o fată ascultătore,cumite ... ea nu ştie ce înseamnă cuvântul ''rău'', fiind mereu un exemplu pozitiv. Asta până când ea cu mama ei, Kate, se mută în oraşul New York, la viitorul soţ al mamei ei, Richard, care are un fiu Jason...