"V-aţi ceeeee???"

1.8K 84 10
                                    

După baia de aseară ,m-am dus direct la mine în cameră ... unde ---> direcţia pat şi somn uşor .

Următoarea dimineţă sunt trezită de mama . Mă ridic cu greu din pat şi ies din cameră , ducându-mă jos. Acolo îl găsesc pe Jason mâncând . Îl salut din priviri şi mă duc după în bucătărie , unde îmi pun într-o cană puţină cafea. Stau acolo până ce mi-o termin,iar după merg din nou sus , unde intru în baie , îmi fac rapid rutina de dimineţă , iar apoi merg în dormitorul meu ... unde încep să mă îmbrac .

După ce sunt gata , cobor din nou scările şi chiar atunci l-am prins pe Jason luându-şi cheile de la maşină .

-Jason ... morcov bleg! Te rog , dar te rog, dumă şi pe mine la şcoală! –spun eu cu o faţă de căţeluş plouat-

-Ok,ok! –spune el oftând-

Coborâm amândoi scările blocului şi ieşim pe poartă. Urcăm în maşină , iar eu în momentul în care m-am pus pe scaun  am şi adormit. Deci drumul a fost foarte , dar foarte liniştit. Când am ajuns la liceu , Jason m-a trezit .

-Frumoasa Adormităăă ... trezireaa! –spune el în timp ce mă bate pe umăr-

-Hă!? Da , da ... sunt trează! Nici nu am dormit! –spun eu buimacă-  Ştii doar am meditat cu ochii închişi.

El râde şi iese din maşină. Acelşi lucru îl fac şi eu , iar apoi ne îndreptăm amândoi spre liceu. Odată intrată , mă duc repede să o caut pe Britt. O găsesc la dulapul ei ...

-Britt! –spun eu în timp ce răsuflu greu-

-Cassie!  –spune ea , iar după mă ia de mână şi mă trage până la baie . Ce s-a întâmplat la petrecere? ... Cu tine ... cu mine ... Jenny ?

-Dar dracu ştie!  Tot ce ştiu e că Zayn era să mă violeze , iar Drew m-a salvat!  Iar mai apoi m-a dus la el acasă  şi am dormit în patul lui ... care al dracu’ că miroase a mentă , ca şi el. Şi am stat cu mama lui , care apropo e o dulceaţă . Ahhhh!

-Dumnezeule! Ai fost la Drew acasă?! Nu pot să cred! ...

-Acum dă-l în pixul lui pe Drew! Cu tine ce s-a întâmplat?

-Păi după ce te-am lăsat pe tine la bar , iar eu Jenny am plecat la dans ... pur şi simplu mi-a pierit cheful când am ajuns pe ring. Am lăsat-o pe Jenny acolo şi am plecat la pişcină . Stăteam şi eu liştită pe margine, până când m-am gândit să mă bag în ea , dar când să mă arunc ,sau mai bine zis să-mi dau drumul de pe margine , din spatele meu au apărut David şi Valentino şi m-au luat pe sus. M-au băgat în maşina lor , şi m-au dus acasă. Atât!

-Dar tu nu ştii să înoţi! ... Vaii bine că au fost băieţii acolo! Dar stai Jenny ... cu ea ce s-a întâmplat? –spun eu ,iar chiar atunci Britt mă trage din nou de mână şi mergem în căuatrea ei- Am găsit-o în curte . Stătea lângă copac. În momentul în care am zărit-o am şi fugit la ea.

-Jenny , ce s-a întâmplat cu tine la petrecere? –spune Britt gânfâind-

-Păi cam nimic! După ce mai lăsat pe ringul de dans , eu m-am dus şi m-am aşezat pe canapea. Era totuşi cam greu să stai acolo , având în vedere că lângă mine cinvea făcea sex. O imagine oribilă apropo!  Iar nu peste mult timp , a venit la mine Jason ... care m-a întrebat dacă sunt bine, eu i-am zis că da , iar apoi s-a oferit să mă ducă acasă. Iar apoi ...

-Iar apoi ce? –spun eu- Ţi-a făcut Jason ceva rău?  Deci jur că dacă da , am să-l omor cu mâna mea!

-Nu! Nu!  Nu a făcut nimic greşit , doar că ... ne-am sărutat!

-V-aţi ceeeee??? –eu cu Britt la unison-  Cum , dar cum s-a întâmplat asta? –spune Britt şocată-

-S-a întâmplat doar! ... eram în maşină  şi am vrut să-i mulţumesc dăruindu-i un sărut pe obraz, dar a întors capul şi în loc să-i ating obrazul i-am atins buzele! ...

-Ce ,ceee drăguţţţţţţţ! –spun eu- E chiar adorabil! Adică tu şi Jason ... chiar v-aţi potrivii!  Nu-i aşa Britt!?

-Exact! –spune ea-

-Mda , poate! Adică sunt 100% că nu mă place , dar fie cum vreţi voi!

Chiar atunci s-a sunat de oră. Aveam engleză. Mă grăbesc rapid spre clasă ,iar când intru nu-l văd pe Drew. Mă rugam să nu apară,dar rugăciunile mele au fost în zadar , a apărut imediat  şi s-a aşezat la locul lui , adică în spatele meu. Nu mi-a zis nimic , iar asta e ciudat ... nici o ’’Bună dimienaţa prinţesă!’’ sau altceva , pur şi simplu nimic.

Proful a intrat în clasă. A pus rapid absenţii şi a spus că are un anunţ de făcut ..

-Deci dragi elevi ... după cum ştiţi , în fiecare an ,câţiva profesori propus să facem o excursie . Anul acesta am propus   eu cu profesorii de sport,franceză,chimie şi  matematică  să organizăm excursia. Ne-am gândit să vă ducem anul acesta la o tabără din Los Angeles. –Când a spus Los Angeles , am tresărit şi am început să zâmbesc larg- . Acolo se desfăşoară anumite activităţi în aer liber , iar condiţile sunt excelente. Trebuie să ştiţi că plecarea e mâine de dimineţă la prima oră, iar excursia costă cam îi jur de 100 – 150 de dolari + banii de buzunar.  Am să trimit o foaie prin clasă ... cine e doritor , poate să îşi scrie numele acolo. Întrebări?

-ridic eu mâna- Da ... Cassie!

-Ăăămmm şi cât timp vom sta acolo?

-Păi trei zile!   Iar până acolo vom merge cu avionul bineînţeles, dar până la aeroport vom merge cu autobuzele.

El ne mai spune câteva chestii despre excursie. La un momentdat foaia a ajuns la mine,şi m-am scris numai decât numele pe foaie. Dar când mă uit mai sus , îi văd numele lui Drew. Dau foaia mai în faţă , şi mă întorc în spate la el.  Se uita la mine cu un zâmbet cuceritor pe faţă. Mă întorc înapoi în faţă când îl văd , dar atunci el mă trage de păr uşor. ’’Prinţeso ... abia aştept să petrecem împreună următoarele trei zile!’’ îmi şopteşte el.

-Domn’ profesor , nu-i aşa că fetele stau cu fetele şi băieţii cu băieţii? -ţip dintr-o dată-

-Exact Cassie!

-Vezi! Nu ai să stai cu mine deloc! Ha! îi spun eu.

-Mai vedem noi! -spune Drew calm-

Restul orelor de azi trec toate rapid . După ce s-a sunat de ieşire am plecat acasă ... aştepând ca mama şi Rick să vină acasă. Odată ajunşi i-am întrebat dacă pot merge,iar eu au spus că da. I-am îmbrăţişat,iar apoi am mers la mine în cameră ...

Pe la ora 19:23 îmi sună telefonul. Era Britt, care m-a invitat în oraş să ne plimbăm. Am acceptat imdiat ,ducându-mă după să mă schimb.

Ştiu că această parte e puţin mai plictisitoare,dar câteodată nu mai am idei. Totuşi sper că vă place povestea.

Aştept părerile voastre . :)

P.S: Vrea cineva dedicaţie?

Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITAREWhere stories live. Discover now