Dimeața de luni nu putea veni mai repede. Așa a zburat timpul. Alarma telefonului a început să sune de zor, anunțându-mă că e 06:30. Timpul să mă ridic din pat a sosit, iar mie îmi era lene și somn. După vreo încă 5 minute de lenevit în pat, cu greu mă ridic din el, ies din cameră și mă îndrept spre baie, care se afla la capătul coridorului.
Apăs pe clanța ușii, și o deschid.-Ce dracu?! un tip brunet, cu ochii foarte albaștri, înjură mirat.
-Rahat! înjur la rândul meu și îmi duc instinctiv mâinile la ochi. Băiatul era doar cu un prosop înfăşurat în jurul taliei sale .
-Nu ştii să baţi?! nervos acesta spune.
-Îmi cer scuze, din obișnuință! Nu bat înainte să intru în baie, zic ușor rușinită, stând tot în tocul ușii cu mâinile la ochi.
-Păi ar trebui să bați! Acum ieși afară!
-Da, da! Scuze, din nou! trezindu-mă la realitate, tresar și închid ușa. Mă lipesc de peretele holului, era rece, mă preling în jos pe el până ajung în fund. Huh, a fost pe-aproape!
Pași se aud urcând scările și îndreptându-se în direcția mea.
-Cassie, ce faci pe jos? mă întreabă Richard îngrijorat, și îmi întinde o mână pentru a mă ajuta să mă ridic.
Nu apuc să zic nimic, pentru că băiatul iese din baie, decent îmbrăcat.
-Asta a intrat peste mine în baie! se plânge plictisit.
-Hey, hey, ea e Cassie, nu "asta"! mă apără Richiard.
-Prea puțin îmi pasă!
-Ce se întâmplă aici? apare și mama în peisaj, confuză.
-Se întâmplă că tocmai ce am ieşit de la duş, iar fiică-ta a intrat peste mine în baie! spune nervos băiatul.
-Jason, te rog frumos să laşi nervii şi să te calmezi! În primul rând, comportă-te civilizat. Cassie e viitoarea ta soră vitregă, iar dacă a intrat în baie peste tine asta este pentru că nu a ştiut că eşti acasă. Am avertizat-o că vii rar pe aici, aşa că nu şi-a imaginat că va da peste cineva! Plus că nu a mai trebuit să împartă baia până acum! Și să nu mai zic, dacă mai vorbești așa cu Kate-
-E ok, iubitule! mama îl calmează pe Richard, el luând o gură mare de aer și relaxându-se.
-De unde să ştiu eu că ea şi Kate au sosit?
-Ţi-am trimis mesaj Jason ... deci nu poţi spune că nu ţi-am spus.
Jason oftează şi se trage din pragul uşii de la baie, ducându-se spre camera lui.
Eu am rămas acolo, şocată de convorbirea aspră dintre Rick şi fiul lui, aparent cu numele Jason.-Te rog, mă îndrumă Rick spre baie, e toată a ta! spusele lui mă fac să chicotesc, în timp ce intru silențios în baie. Îmi încep rutina de dimineață, iar în cinsprezece minute sunt gata. Mă îndrept spre camera mea, fiindu-mi foarte lene, chiar și să umblu. Pe mână, îmi cade o rochiță de culoare vișinie, lungă până de deasupra genunchilor, pe care o osortez vu o pereche de ciorapi negri, un colier argintiu, cu niște notine negre, nu cu un foarte mare toc.
Părul, îl prind într-um coc dezordonat, iar apoi mă apuc la machiajul foarte natural, care ca de obicei mă face să întârzii.
Ultimul lucru ce îl fac înainte de a coborî jos, este să îmi iau geaca de piele și o geantă asortată cu ea, în vare îmi pun niște caiete și un pix.Odată jos, la masă, mama, Rick şi Jason mâncau micul-dejun. Mă așez la masă lângă ei, și încep a îmi umple farfuria cu bunătățuri de pe masă.
În fața mea stătea Jason, de la care nu îmi puteam lua ochii. Trăsăturile feței erau foarte frumoase, și pare să aibă un corp bine făcut pe sub acel tricou gri, puțin șifonat.
... Cassie, încetează! Va fi fratele tău vitreg în câteva luni!
Și ochii lui foarte albaștri, erau și ei foare frumoși. Păcat că erau tot timpul în ecranul telefonului. Presupun că scria mesaje.
Continui să mănânc, fără a zice nimic.
YOU ARE READING
Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITARE
RomanceCassadra Harries este o fată ascultătore,cumite ... ea nu ştie ce înseamnă cuvântul ''rău'', fiind mereu un exemplu pozitiv. Asta până când ea cu mama ei, Kate, se mută în oraşul New York, la viitorul soţ al mamei ei, Richard, care are un fiu Jason...