„ Acum te voi pedepsii ,pentru că ai lăsat un alt băiat să te sărute"

1.5K 74 6
                                    

După ce i-am povestit totul lui Britt a rămas uimită,dar m-a îmbrăţisat spunându-mi că e foarte fericită pentru mine. În scurt timp ea a plecat,deoarece întârzia la întâlnirea ei cu David. După ce a plecat,m-am dus la bucătărie unde am început să îmi pregătesc cina. După urmând să fac un duş lung şi după să mă bag în pat,la somn.

Următoarea dimineaţă m-am trezit foarte veselă,deşi era duminică. Azia aveam în plan să trec pe la Mike,să văd ce mai face. Am sărit ca arsă din pat,ducându-mă direct la dulap. M-am îmbrăcat cu o pereche de shorts albi,un tricou gri spimplu,tenişii All Star nergrii şi geaca de piele nelipsită din ţinută.Îmi prind părul într-un coc dezordonat şi cobor jos,unde îl găsesc pe Jason fumând o ţigară. Trăgea cu aşa mare poftă din ea , ca şi când ar trage aer.

-Vrei şi tu? –mă întreabă Jason cu un rânjet malefic pe faţă,trezindu-mă din transă-

-Hă,ce? Nu,nu mulţumesc! Spun în timp ce îmi scutur capul-

-Te uitai cu aşa o admiraţie la mine,cum trăgeam din ţigare ... ca şi cum ai vrea şi tu să guşti din acest fum! –spune el în timp ce o toceşte cu degetele în scrumieră-

-Nu,nu vreau! Chiar deloc! –spun eu- Oricum de când fumezi tu acasă? Nu ai făcut-o nicodată!

-Păi Kate şi tata dorm,după ziua ce au avut-o ieri nici nu mă miră. Deci chiar nu cred că zic ei ceva dacă nu află că am fumat! –spune el calm,venind spre mine- Tu unde pleci?

-Păi mă gândeam să mă duc în vizită la Mike! –spun eu zâmbăreţă-

-Puştiul cel nou? –mă întreabă el- Cel blond şi cu pearcing în gură?

-Ăhă! El! E un foarte bun prieten din copilărie, şi chiar mi-a fost dor de el,iar acum să-l revăd ... mă bucură! –spun eu-

-Ok,mă bubur că eşti fericită,dar te rog să ai grijă! Nu ştii,poate s-a schimabat!

-Stai calm! E tot acelaşi el! Ştii poate am să-l aduc pe aici să-l cunoşti,dacă vrei ... –spun eu-

-Mda,poate! –spune el plictisit- Vrei să te duc eu?

-Da,de ce nu! Haide! –spun,iar el îşi ia cheile de la maşină-

Ajunşi la maşină,ne îmbarcăm şi îi spun unde să mă ducă. În cam 10 minute am ajuns,dar înainte să cobor i-am plasat un pupic pe obraz în semn de mulţumire pentru că m-a adus. Închid uşa maşinii,iar apoi intru în blocul lui. Mă duc la apartamentul 3,şi ciocăn la uşă. În câteva secunde la uşa apare Mike,care când m-a văzut mi-a zâmbit,dar eu am rămas şăcată. Avea un ochi vânăt şi buza umflată ... să nu mai spun de pata mov de pe braţul stâng.

-Mike ,cine ţi-a făcut asta? –spun eu în timp ce intru înăuntru şi îi apuc faţa între palme-

-Auci ! –spune el,iar eu îmi înlătur imediat mâinile- Mnu ştiu! A fost un tip,bine făcut oricum! Şi ieri dintr-o dată a venit la mine şi m-a lipit de un stâlp şi mi-a spus că niciodată să nu mă mai ating sau să vorbesc cu prinţesa lui!

Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITAREWhere stories live. Discover now