Au trecut deja 3 ore decând mă uitam la „Hawaii 5.0” , iar nimeni nu a apărut în cameră. Gândurile mi-au fost spulberate de sunetul făcut de telefon . Am primit un mesaj, care era de la Jenny : „Te rog, dar te rog , dute până la băieţi în cameră şi adu-mi defapt adu-i nişte bani lui Jason! Şi telefonul lui să-l mai aduci,pentru că l-a uitat acolo! ... De ce îţi spun? Pentru că mă scoate la un suc, ba nu , părinţii tăi o fac, dar a spus că are nevoie de bani pentru a-şi cumpăra „acadele” ! ” . Îmi dau ochii peste cap după ce citesc mesajul. Oftez lung şi mă ridic cu cea mai mare lene din pat. Îmi caut sub pat opincuţele mele bej,pe care le încalţ rapid şi ies pe uşa camerei îndreptânu-mă acum spre cea a băieţilor. „Te rog Doamne să nu fie Drew acolo! Te rog să fie cu ponosita aia! Te roooggg!” îmi spun.
Apăs clanţa uşii camerei lor şi întru sfioasă. „Ahhh,nu e!” spun eu uşurată. Mă duc spre noptiera de lângă pat şi încep să caut după bani şi telefon. Stau vreo 5 minute şi mă tot învârt prin cameră,dar nu găsesc nimic.
Din spatele meu se aude uşa băii deschizându-se. Mă înorc şi îl văd pe Drew cu un prosop înfăşurat în jurul taliei sale,din nou. „Cât de surdă pot fii,încât să nu aud apa duşului curgând!” mă cert eu cu mine „Clar am nevoie de un control la orelist!”.
-Prinţesăăă! –spune Drew cu o voce perversă- A câta oară e asta? A 3-a , decând mă prinzi doar în ipostaze când ies din duş!
-Nici măcar nu am auzit că ai fost acolo! Am venit să iau nişte bani şi telefonul lui Jason! Atât,doar că nu le-am găsit! –spun eu nervoasă sau mai bine zis rușinată-
-A , păi Jason şi-a luat telefonul cu el,acum o jumate de oră când a fost aici! –spune el în timp ce deschide uşa dulapului-
(Deci Jenny m-a minţit,să vezi ce bătaie îi dau!) Bine! –spun eu în timp ce dau să plec,dar Drew mă prinde de încheietură şi mă întoarce cu faţa la el-
-Unde vrei să pleci aşa repede? –spune el privindu-mă-n ochi- („La dracu!”)
-Am treabă! -spun eu plictistă,smulgându-mi mâna ditr-a lui-
-Treabă? Cu cine? Cu acel tip cu care te-ai sărutat azi? ... Hmm,o şcenă excelentă! –spune el rânjind-
-Şcenă? Ce şcenă? Nu a fost nici o şcenă! L-am întâlnit ieri ,şi am fost şi la întâlnire!
-Cum să nu! Minciuni Cassie,minciuni! Ai făcut ce ai făcut doar ca să mă faci gelos! –spune el-
-Pfff,de ce aş dorii să te fac gelos? –spun eu –
-Pentru că m-ai văzut cu Emily! Ai văzut cum am sărutat-o,şi ai devenit geloasă ... aşa că te-ai gândit să faci să tu acelşi lucru!
-Nu! Deci chiar nu sunt geloasă şi nici nu am încercat să te fac pe tine să fii! Ca să fiu onestă, mă bucur pentru tine şi Emily , chiar foarte mult! –spune eu zâmbind forţat-
-Nu eşti o mincinoasă prea bună! –spune el şi rânjeşte-
-Crezi ce vrei! –spun eu- Hai dute la ea că probabil te aşteaptă, şi să o lăsăm baltă! –iar atunci mă întorc şi apăs clanţa uşii , dar mă prinde Drew de cealată mână şi mă întoarce spre el, din nou. „Cum spui tu majestate! Am să o las baltă pe Emily pentru tine!” spune şi mă trage mai aproape de el şi îşi pune una din mâini pe coapsa mea,iar pe cealaltă o duce la obrazul meu. Nu stă nici o secundă pe gânduri că îmi prinde buzele între ale lui. Mintea mea îmi spunea să nu accept sărutul,dar inima ... inima asta bleagă vrea mai mult! „Dute dracu’ de inimă!”. Fără să îmi dau seama, Drew a adâncit sărutul,acum limbile noastre dansând un lent tango . Mâna lui îmi mângâia spatele uşor, făcându-mă să tremur de fiori.
YOU ARE READING
Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITARE
RomantizmCassadra Harries este o fată ascultătore,cumite ... ea nu ştie ce înseamnă cuvântul ''rău'', fiind mereu un exemplu pozitiv. Asta până când ea cu mama ei, Kate, se mută în oraşul New York, la viitorul soţ al mamei ei, Richard, care are un fiu Jason...