O voce senzuală şi o provocare de la prinţesă

1.5K 77 2
                                    

După ce ies din baie, îl găsesc la el în cameră întins în pat. Îmi face semn să vin să mă aşez lângă el ,dar eu dau din cap negativ , şi mă îndrept spre sufragerie. În momentul următor el mă prinde de mână , mă întoarce spre el şi mă împige în perete. Se uită la mine,şi se apropie de lobul urechii mele.

-Doar nu ţie frică, nu-i aşa prinţesă?! –îmi şopteşte el-

(Eu înghit în sec şi nu zic nimic) Atunci el se retrage mai mult de faţa mea,şi se uită în ochii mei. ’Să mă f**ă câinii!’ îmi psun. „Mmm , prinţesă , n-ai idee câte ţi-aş face acum!” îmi spune el , iar eu deja simt cum inima mea e pe cale să-mi sară din piept şi să o ia la goană. „ Eşti aşa inocentă şi frumoasă! Lucruri inimaginabile îmi trec acum prin minte , şi îmi doresc să le fac cu tine!” continuă el.

-Şi atunci de ce nu le faci?! –spun eu puţin nesigură pe mine,dar totuşi cu o voce senzuală-

-Hmm ... mă provoci prinţesă! Şi asta nu e bine! Ştii doar că mie îmi plac provocările! –spune el rânjind- . Atunci eu nu am mai stat nici o secundă pe gânduri şi i-am luat faţa între palme,ducându-o mai aproape de a mea , în aşa fel încât să-mi pot lipii buzele mele de ale lui.

Nici el nu s-a lăsat mai prejos . M-a ridicat în sus pe perete , iar eu mi-am încolăcit piciorele în jurul taliei lui. Drew a adâncit din ce în ce mai mult sărutul, făcându-l şi mai pasional. Am reuşit să-i dau jos tricoul , el ducându-mă în cameră şi aruncându-mă în pat , punându-se imendiat peste mine. A început să-mi sărute buzele din nou , dar de data aceasta mai animalic. De la buze a coborât uşor la gât,iar atunci eu am început să chicotesc deoarece mă ghidila. El a scos un zâmbet pervers, după continându-şi treaba. În nici jumate de minut a sfâşiat tricoul lui de pe mine, începând să-mi sărute pieptul,iar după ducându-se din ce în ce mai jos.

Îl opresc din a merge şi mai jos decât era, lundu-l de lănţişorul lui de la gât şi ducându-l din nou la buzele mele.  Îl sărut ,iar el îmi răspunde . Continuăm să ne sărutăm , până cănd el se opreşte şi se dă jos de pe mine.

-Îţi e deajuns pentru o noapte prinţeso! –spune el zâmbind pervers- Te prea obişneieşti,iar după ,fac pariu că ai vrea mai mult!

-Cred că-ţi baţi joc de mine?! –spun eu , încercând să-mi stăpânesc râsul-

-Ţi-a plăcut nu-i aşa? Ştiu că ţi-a plăcut! Dar stai calmă , eu voi fi primul! Nu altcineva! –spune el în timp ce scoate o pătură din dulap şi o aruncă pe mine-

-De unde eşti tu aşa sigur? –spun eu curioasă-

-Erai în stare să o faci acum cu mine! Deci cu mine ... dintre toţi băieţii care se dau la tine şi vorbesc cu tine, ai ales să o faci acum cu mine! Şi o făceai dacă nu mă opream eu!

-Uite vezi din cauza ta , alţi băieţi nu vorbesc cu mine. Şi pe lângă asta nu se ajungea să facem sex ... pentru că era clar că eu nu am să accept!

-Cum spui tu prinţeso! Hai să nu mai vorbim despre asta acum! –spune şi se aşează lângă mine în pat- Ce spui ,nu mai bine ne punem şi noi la somn?

-Hmmm, sună excelent!- Spun eu muşcându-mi buza- Dar nu dormi tu pe jos,şi mă laşi pe mine-n pat?

-Ai vrea tu! Cabana mea , regulile mele! Deci dorm cu tine în pat!

-Fie! Dar dacă te trezeşti dimineaţă pe jos, nu e vina mea! –spun eu şi mă întorc cu spatele la el-

-Ai un spate drăguţ! Şi un fund tare bombat! –spune el rânjind-

-Mulţumesc! Am muncit 17 ani la el! –spun eu , şi simt cu Drew bagă un zâmbet pervers-

Iar acelea au fost ultimile mele cuvinte înainte să adorm.

Capitol scurt. Ştiu şi îmi pare rău,dar nu prea am avut timp în ultima vreme . Teze,teste,măriri de medii,etc. Am să încerc să le fac cât mai lungi.

Oricum nu uitaţi să votaţi şi să comentaţi,vă aştept părerile.

Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITAREWhere stories live. Discover now