Evenimente neașteptate

1.2K 66 2
                                    

-Cassie P.O.V.-

Era dimineaţă,iar eu tocmai ce mă trezisem. Jenny încă dormea , aşa că am lăsat-o în pace. Am ieşit tiptil din cameră şi m-am dus la părinţi în cameră. Bat la uşă,dar nimeni nu răspunde,deci am presupus că plecaseră deja. Mă duc jos,la resturantul hotelelului,chira dacă eram încă în pijamale şi comand două meniuri ale zilei. În câteva minute au şi apărut,iar eu m-am întors sus. Intru din nou în cameră,dar acum am rămas surprinsă pentru că Jenny era trează.

-Neaţa somnorilă! –spun eu în timp ce mă aşez în pat lângă ea-

-Neaţa găină! –spune ea zâmbind- Azi mai mergem pe plajă,nu?

-Da,da mergem! Dar mai încolo. Acum am chef să mănânc şi să mă uit la televizor.

-Offf,Cassie dar haide acum! Este mai bine să mergem de dimineaţă,decât mai târziu când e soarele ălă puternic! –spune ea trăgându-mă de mână-

-Nu am chef acum! Sună-l pe Jason şi du-l pe el acum!

-Nu,ar fi ciudat! –spune ea bosumflându-se –

-Ba nu,nu ar fii! Uite îl sun eu! –spun şi îmi iau telefonul de pe noptieră,dar chiar atunci bate cineva la uşă – . Jenny se ridică repede din pat şi merge să deschidă. Rămâne şocată când în spatele uşii îl vede pe Jason. „Ce faceţi fetelor?” ne întreabă el trăgându-şi măna prin păr. „Bineee!” zicem noi două la unison.

-Veinţi pe plajă? –ne întreabă el-

-Da,Jenny vine! Eu nu prea am chef! Distraţi-vă! –spun eu în timp ce sar ca arsă din pat şi o împing pe Jenny afară din cameră-

-Dar nici măcar nu m-am schimbat de pijamale , iar dresul de baie ... –spune Jenny ,iar eu deschid uşa-

-Mda,scuze! Am cam uitat de asta!

Jenny a intrat înăuntru,şi-a luat repede dresul şi s-a dus la baie. În nici 5 minute,ea a fost gata şi au plecat. Eu mă băgasem din nou în pat şi m-am pus la un film,apoi încă unul şi după încă unul. Era deja 14:15. M-am gândit şi eu să mă alătur porumebiilor. „Oare de ce nu sunt împreună? Se potrivesc de minune,iar amândoi se plac reciproc! ... Las’ că fac eu o magie,ceva, şi vor fi!” îmi spun în timp ce mă îmbrăcam în dresul de baie. În 10 minute am fost gata şi am ieşit din hotel. I-am zărind stând pe nisip şi m-am îndreptat spre ei,dar chiar atunci s-au ridicat.

-Cassie,ai ieşit şi tu într-un final din vizuină? –mă întreabă Jason-

-Poţi spune şi asta! –zic eu către el plictisită-

-A sunat Kate şi mi-a spus ca în 5 minute să fim la restaurantul „Damien’s Fire”. –zice el-

Nu am mai zis nimic,doar ne-am luat şi am plecat. În 5 minute chiar am ajuns la acel restaurant. „Minune!” îmi spun eu.  Îl văd pe Rick stând la o masă de la terasă. Ne apropiem de el,şi ne aşezăm jos. Rick se uită la noi mirat.

Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITAREWhere stories live. Discover now