''Fetele bune mereu se îndrăgostesc de băieţii răi''

1.9K 85 5
                                    

După o oră întreagă am terminat şi noi însfârşit curăţenia. Ne aşezăm pe canapea şi oftăm lung amândoi . Ne uităm unul la altul şi ne apucă râsul.

-Ce caraghios arăţi! spun eu în timp ce îmi ştergeam lacrimile de la ochi.

-Uite cine vorbeşte ,de parcă tu ai arăta mai bine!

În momentul următor pe uşa apartamentului intră Jason. Când ne vede începe şi el să râdă,iar după ce se opreşte întreabă:

-Ce naiba s-a întâmplat aici? A avut cumva loc al 3-lea Război Mondial şi nu ştiu eu?

-Da , Jason! A avut loc ,şi păcat că nu ai fost şi tu, pentru a mă ajuta la uciderea lui Drew! Spun eu.

-Uciderea mea? ... Mai bine spus a ta! Nu aveai nici o şansă să mă învigi! Spune Drew cu o convingere în glas.

-Da,da! Hai mai lasă pretextele . Cu toţii ştim că nu eşti în stare să mă baţi la ceva,deci  guriţa! Spun eu în timp ce am băgat un zâmbet triumfător.

Liniştea s-a lăsat în cameră imdeiat , dar sparg eu gheaţa spunând că merg să fac un duş. Mă ridic repede de pe canapea şi fug sus la mine în cameră,de unde îmi iau un prosop şi pijamalele mele roz cu ursuleţi. Mă duc direct la baie ,unde îmi dau jos hainele de pe mine şi le bag în coşul cu rufe murdare. Mă bag în duş, şi las apa caldă să se prelingă pe corpul meu. După vreo 30 de minute ies şi eu din duş,luându-mi pijamalele pe mine . Poate e prea devreme pentru ele ,dar nu mai plecam nicăieri. Ies din baie şi fug la mine în cameră, înainte să mă vadă Drew sau Jason în aceste pijamale ridicole ... dar pufoase. 

Ajunsă acolo mă arunc direct în pat şi mă bag direct sub pătură. Dau drumul la televizor  şi tot mutam de pe un canal pe altul, până când am găsit şi eu un film bun : ’’Dear John’’ . În timp ce mă uitam am adormit  şi tot ce ştiu e că m-am trezit dimineaţa următoare .

După ce m-am trezit m-am dus la baie şi de data aceasta am bătut la uşă . Neauzind nimic ... am intrat şi m-am făcut rapid rutina de dimineaţă . După aceea m-am dus în cameră şi am început să mă îmbrac.  Mi-am luat o cămaşă în carouri vişinie, cu o perche de blugi mai închşi la culore,şi tenşi All Star roşii. Am coborât jos scările imdeiat după ce m-am terminat, dar nu era nimeni jos . Presupun că încă dormeau ai mei. M-am dus în bucătărie şi mi-am pus un bol cu cereale , şi am început să mânc. Nu stau mult acolo, că se aud nişte paşi coborând de sus , iar imdeait pe uşa bucătăriei a intriat Rick.

-Bună dimineaţa Rick! Spun eu veselă.

-Neaţa Cassie! Ce mai faci? Spune pe un ton jucăuş.

-Păi bine , tocmai ce am mâncat!

-Nu mă refer acum! Mă refer ce ai mai făcut ieri ...

-Auci! ... Ţi-a spus mama , nu-i aşa?

-Da! Mi-a spus! Şi nu-ţi fă griji , nu sunt supărat ... vreau doar să-ţi spus să ai grjă cu Drew. Ştii e prieten cu Jason , iar deja ştii cum e el ... deci cam aşa sunt şi prietenii lui! Nu vreau să te văd suferind!

-Mulţumesc pentru sfat Rick! Şi stai calm, încerc pe cât posibil să-i evit pe toţi . Chiar nu vreau să intru în gaşca lor sau ceva asemănător!

-Ok! Da ştiu , dar chiar nu vreau să ... ştii tu ... să ajungi să te îndrăgpsteşti de el,iar apoi să aflii că cine ştie ce a mai făcut , iar apoi tu să fii rănită!

-Nu Rick! Chestia asta nu o să se întâmple! Mie chiar nu-mi place de Drew,îl detest chiar!  Şi nici măcar nu genul meu!

-Cassie ... scumpo ... nu ştii acel proverb : ’’Fetele bune mereu se îndrăgostesc de băieţii răi’’ .

Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITAREWhere stories live. Discover now