„Nu vreau să-l plac,dar îmi este imposibil să nu o fac!"

1.2K 68 4
                                    

Odată ieşită din bloc,mă urc rapid într-un taxi şi ajung acasă în 10 minute. Intru în casă şi încep să trântesc cu uşile. Îmi arunc geaca de piele în faţa işii de la bucătărie şi urc sus la mine în cameră,unde încep să arunc cu lucruri. Mi-am spart veioza şi am sfâţiat ursul de pluş primit cadou de la mama cu,care dormeam. „Idiotul dracului! Cum,cum ... poate să îmi spună mie cu cine să ies şi cu cine nu! Dacă vreau să ies cu Mike,am să ies ! Nu e el şeful meu! Nu sunt jucăria lui! Nu mă poate manipula ca pe o merionetă! ... Deci îl urăsc,îl detest! Îl ... îl .. dar e aşa de ahhhhh! E aşa de frumos,e un Adonis! E-e-e-e un zeu al sexului!” spun eu dând cu pumnii în birou.

Din spatele meu se auzea un râs puternic. Era Jason.

-Tu ce mai vrei! –spun eu nervoasă,gata să sar pe el şi să-i tai capul-

-„Zeu al sexului”? .. „Adonis” ? Serios ? –spune el ştergându-şi lacrimile de la ochi- Şi mă rog cine e acest Casanova?

-Nimeni important! –spun eu-

-Oare Cassie!? Dar fie cum spui tu de data asta! ... Oricum, oricine ar fi a dat de mare necaz! –spune el râzând-

-Încetează să mai râzi Jason! Nu vezi că eu am crize acum şi încerc să mă calmez!? –spun eu punându-mi măna la frunte- Cred că am şi febră!

-Bine,bine înfierbântat-o! –spune el aşezându-se la mine în pat- Vrei să mergem la un film ca să te mai calmezi şi să nu te mai gândeşti la al tău Adonis? –spune el rânjind-

-Da! Bună idee,hai la film! Vedem filmul „That Awkward Moment” şi v-a fi totul perfect! –spun eu cu o strălucire în privire-

-Ştii cred că filmul are restricţie : interzis copiilor sub 12 ani ! Iar tu la momentul ăsta ai 10 . –spune el făcându-mi cu ochiul,după începând să râdă-

-Dute dracului Jason! –spun către el-

-Mă duc,dar te iau cu mine! –zice iar apoi,vine şi mă trage în pat începând să mă ghidile-

„Nuuuuu,Jason,te rog!” ţip eu,dar nu mă asculta.Mâinile lui îmi apasă uşor zona gâtului,iar asta mă făcea să râd foarte tare. Urăsc faptul că sunt aşa de fragilă şi mă ghidil din orice. Îşi trece mâinile la zone coaspelor şi începe să apase pe piele. Mici chiţăieli ieşeu din gura mea, iar asta îl făcea pe el să radieze. În următorul moment a apărut pe uşa cameri mele Rick,care când ne-a văzut ni s-a alăturat şi el nouă.A sărit în pat şi l-a luat pe Jason de pe mine. Strigăte de revolatre părăsesc gura lui Jason, iar asta mă face pe mine şi pe Rick să râdem. Sar peste Jason şi încep şă-l ghidil, răzbunarea fiind dulce. Când am început să râdem mai tare, a venit mama şi ne-a stricat distracţia. Toţi eram în pat,unul peste altul şi ne uitam speriaţi la mama.

-Cine a spus să vă oprţi? –zice mama începând şi ea să ţipe ca descreierata şi sărind peste noi-

Începe să-l ghidile şi ea pe Rick,iar eu cu Jason ne-am oprit şi ne-am uitat la ei cum se distrau pentru un moment. Distracţia noastră a ţinut încă vreo jumătate de oră,şi s-a terminat cu o fotografie de familie. Chiar dacă eu şi mama,aveam un păr groznic,tot ne-am făcut poza. Părinţii au coborât jos imediat,iar Jason a mai rămas. Dar la un momentdat se ridică şi el din pat şi se retrage la el din cameră,spunându-mi că lăsăm filmul pe altă dată. M-am zmiorcăit mult să mergem, dar el tot a refuzat. Îl urăsc atât de mult în momentele alea.

Eu acum cum nu mai aveam ce face,m-am gândit că ar fi bine să fac un duş. Zis şi făcut. Mi-am pregătit pijamalele şi nişte prosoape,şi m-am dus la baie. Odată intrată în duş,am lăsat apa să se prelingă pe corpul meu. Acum eram total relaxată,dar gândul tot la Drew îmi era. Mă gândeam la atingerile lui delicate, şi la micile săruturi ce mi le lăsă pe găt. „Ahhh,de ce? De ce a trebuit să pic în plasa ta Drew!?” îmi spun. Orice făceam îmi aducea aminte de el,orice.  „Nu vreau să-l plac,dar îmi este imposibil să nu o fac!”.

Am oprit apa ieşind din duş. Mi-am îmbrăcat pijamalele şi mi-am uscat părul,ducându-mă după la mine în cameră şi aruncându-mă în pat.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Un nou capitol dragilor! Ştiu că am întârziat mult, şi chiar îmi cer mii de scuze. Am să mă străduiesc să pun alt capitol cât mai repede.

Vă aştept părerile în legătură cu acest capitol, la fel şi voturile.

Dedicaţie?

Şi încă un lucru: capitolul e destul de scurt, pentru că am cam rămas fără inspiraţie.

Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITAREWhere stories live. Discover now