Scârţâitul sâcăitor al patului m-a trezit. Ah,unde sunt? Mă doare capul. Reuşesc să îmi deschid ochii,iar după ce clipesc de vreo câteva ori vederea îmi revine.Camera întunecată a lui Drew îmi apare în faţă. Ce caut în camera lui? Dar mai important ce caut pe abdomenul lui? Hă? Iar m-am culcat cu el? Îl aud cum murmură câteva înjurături,iar apoi îţi deschide ochii uitându-se la mine. Of,copilul ăsta mă omoară cu zâmbetul lui.
-Bună diminaţa prinţesă! –spune el în timp ce îşi plimbă mâna dreaptă pe spatele meu.
-Neaţa! –spun eu scoţând la iveală un zâmbet imens.
-Mi-ar plăcea ca în fiecare diminaţă să mă trezesc cu tine în braţele mele! –spune şi mă sărută pe frunte.Eu la auzul cuvintelor lui am înroşit şi am început să chicotesc.
-Şi mie mi-ar plăcea asta la fel de mult! –spun şi îi pun mâna pe obrazul său,apropiindu-mă mai mult de faţa lui,plasându-I imediat un sărut scurt pe buze.Mmm,chiar îmi plac buzele lui. Sunt aşa moi şi dulci. Încep din nou să chicotesc întrerupând sărutul. Atunci el imdeiat se pune pe o dungă şi începe să mă sărute şi mai pasional. Mâna lui îmi mângâia uşor coapsa,în timp ce a mea se plimba încet pe spatele lui.
-Mmm,Drew cum de am ajuns din nou la tine acasă?
-Nu-ţi aminteşti? –mă întreabă el,iar eu dau din cap negativ- Păi aseară după ce petrecera a fost gata,te-am întrebat dacă vrei să te duc acasă şi tu ai spus nu. Te-am întrebat dacă vrei la mine, şi ai spus da. Dar stai calmă nu am mai făcut nimic ,deşii tu ai vrut! Spuneai chestii cum că ai vrea să îmi faci cel mai bun blow-job din lume şi …
-Oh,Doamne, dar beată am fost! Acoolul nu-mi face prea bine! Îmi pare sincer rău!
-Nici o problemă! Mi-a plăcut acel sex oral pe care mi l-ai dat! Hmm,eşti tare preversă şi-mi place! ..Acum să lăsăm discuţile şi să trecem la acţiune! –spune şi zâmeşte, în timp ce se năpusteşte peste buzele mele. Încep să râd prin sărut. Mă face atât de fericită. Trece de le buze la gât,unde imi prinde puţină piele şi o suge. Încep deja să gem de plăcere. Îmi sărută pieptul cu atâta trandeţi,iar după coboară mai jos la abdomen. Atunci când a ajuns la linia cholotului meu s-a oprit fiind întrerupt de bătăile în uşă. “Drew trezeştete!” strigă Anne,mama lui.
-Pff,la dracu’! –şopteşte el- Ridică-te! –îmi ordonă-
-Ce? –întreb eu,iar el se ridică de pe mine şi mă trage de mână în picioare- Ce vrei să faci?
-Băgă-te în dulap! –spune el repede, scoţând câteva haine de acolo.
-Poftim,Drew ai înebunit?!
“Drew!” repetă din nou mama lui. “Imediat” îi răspunde.
-Bagă-te! –repetă el a doua oară.
-Fie,fie! –spun şi intru în dulap. De ce dracu’ mă ascunde,adică mama mea ştie de el,oare el nu i-a spus de mine mamei lui? . Deschide rapid uşa şi îşi propteşte barţul în şoldul lui. “Da,mamă, ce e?”
YOU ARE READING
Good Girls Go Bad ( Francisco Lachowski F.F. ) - EDITARE
RomantizmCassadra Harries este o fată ascultătore,cumite ... ea nu ştie ce înseamnă cuvântul ''rău'', fiind mereu un exemplu pozitiv. Asta până când ea cu mama ei, Kate, se mută în oraşul New York, la viitorul soţ al mamei ei, Richard, care are un fiu Jason...