-Шон, не мога да повярвам,че стигна до тук!-възкликнах аз и го прегърнах.
-Да,нали! Целия си успех дължа на теб, Ели! Благодаря,че беше до мен и ме подкрепяше!
-Хей, трябва да дължиш това на таланта и на феновете ти. Подкрепят те и са винаги до теб,нали?
-Да, те са страхотни и съм много благодарен за това, което имам сега-каза Шон и се замисли.
-За какво мислиш?-попитах го и го погалих по рамото.
-За нищо! Просто си спомнях за момента, в който се запознахме.
12 години по-рано
-Здравей! Казвам се Ели. Искаш ли да си играем?-подадох ръка на момчето, с което исках да се запозная и да играем.
-А аз съм Шон-той стисна ръката ми- на какво ще играем?
-Криеница? Ти броиш!- посочих го и започнах да тичам до пързалката- Ще броиш тук!
-Добре! 1...2...3...
Играхме си много хубаво, докато една жена с количка не дойде към нас и не извика:
-Шон! Хайде баща ти ни чака вкъщи за вечеря!
-Идвам мамо!-провикна се Шон и се обърна отново към мен-Беше ми много забавно да си играем!
-На мен също! Дано някой ден да се видим пак! Чао!
-Чао!
Разделихме се и аз отидох при мама, която говореше с още две майки. Седнах до нея и зарових лице в дългата й пола.
-Какво стана? Ще тръгваме ли вече? Май много си играла, защото си доста изморена. Хайде!- хвана ме за ръка и каза "чао" на другите майки.
-Мамо, запознах се с едно момче. Казва се Шон и е на 6, точно колкото мен. Играхме си много добре, но сигурно вече няма да се видим.
-Не бъди тъжна. Може утре пак да го видиш, спокойно!
На другия ден в същия парк
-Шооооооон!-извиках се от единия край на площадката до другия, за да ме чуе, а мама ми се скара.
-Елиииииии!-той също се провикна и затичахме един към друг-Ще си играем ли?
Аз погледнах към мама и тя ми прошепна едно "казах ли ти".
-Да! Мислех,че няма да те видя вече!
-Спокойно! Вече ще идвам всеки ден в парка, за да се виждаме и да си играем- аз само се усмихнах и го задърпах към пързалките.
Дните минаваха, а ние се срещахме всеки ден в парка и си играхме. Майките ни също се запознаха и станаха много близки. Като цяло семействата ни се сближиха много. Разбрах, че Шон има малка сестричка на 2 годинки-Алия и много обичах да си играя с нея, когато им ходехме на гости. С Шон станахме неразделни приятели.
YOU ARE READING
Just Hold My Hand //Shawn Mendes fanfic//
FanficШон и Ели са най-добри приятели още от деца. Сега и двамата са на 18 и изживяват мечтите си. Всеки е поел по свой собствен път, за да бъдат щастливи. Те нямат успех в любовта, но благодарение на взаимната си подкрепа връзката им като приятели е мно...