Шон излезе от кафенето и ме хвана с едната си ръка, а с другата хвана Алия. Изглеждахме като баща, чиито деца сега се учат да пресичат. През целия път мълчахме. Алия гледаше уплашено, а Шон по-скоро- ядосано.
Прибрахме се вкъщи и видяхме двете майки как месят тестата за пиците. Провалят ми плановете за отслабването. Явно ще пропусна вечерята. Но бях доста гладна вече. Беше 14:30, а не бях яла от вчера. Взех една ябълка и отидохме в моята стая. Първоначално всички мълчаха, но реших да проговоря.
-Какво ви се прави?
-Нищо! Ще отида до тоалетната, но ще се забавя, защото ще отида при мама за малко-каза Алия и профуча през нас.
Останахме двамата с Шон, но той избягваше всеки очен контакт с мен.
-Какво се случи в кафенето, когато се върна да платиш?-питах изплашена от това, което можех да чуя.
-Ели, виж...-той започна, но аз го прекъснах.
-Някоя от двете те е целунала, нали?-предположих и той погледна в земята без да казва нищо.-Коя беше?
-Мила-отговори кратко.
-Каква лицемерка! До вчера те мразеха, сега те целува, сякаш e твоe гадже. Колко са нахални, мислят си,че могат да имат всичко на света!-облегнах главата си назад върху леглото, тъй като бяхме седнали на земята до него.
-Виж, много съжалявам!
-Не можа ли да се отдръпнеш или нещо? Как изобщо я остави да се доближи толкова до теб? Къде ти беше главата? В момента съм бясна, но това няма да промени никак ситуацията, затова ще се опитам да забравя случилото се, ти също!-преброих до 10 наум и погледнах към него. Гледаше толкова виновно към земята. Стана ми жал и поотпуснах малко нервите.-Прощавам ти, но повече не прави подобна глупост! Не си заслужава това. Те са като две отровни змии. Сега забравяме за това и продължаваме напред. Какво ти се прави?
-Не знам, Ели! Нямам желание за нищо-отговори отегчено той.
Аз се приближих до него и го прегърнах. Той ме притисна силно към себе си и не ме пусна доста дълго време. Седяхме близо две минути прегърнати и после се отделихме.
-Благодаря ти, че си такава каквато си!
-Моля!-беше единственото нещо, което му отвърнах. Как се отговаря на такива възклицания всъщност? Той се засмя и изтри сълзите си. Мисля, че тъпият ми отговор помогна!
-Хайде да гледаме клипчета в You Tube!- казах и скочих, за да си намеря телефона. Взех го и легнах на леглото ми, а Шон легна до мен.-Дали Алия ще дойде скоро?
-Не знам!-отговори той и натисна върху някакво клипче на момиче, което пееше Almost is never enough на Ariana Grande.
Гледахме клипове около час и половина, а Алия изобщо не благоволи да дойде. Накрая стигнахме до клип с котки, които падат или се удрят някъде по една или друга причина.
На вечеря седнах между Шон и Алия, но пих основно вода и си взех само половин парче пица. Мама и Карън бяха направили три вегетариански, защото аз, Алия, баща й-Мани и мама сме вегетарианци, и две с шунка за татко, Шон и Карън.
След това всички си тръгнаха, но Алия щеше да се връща за пренощуването си вкъщи.
Когато пристигна отново легнахме на леглото ми и си говорихме дълго за Шон и бъдещата му кариера, за проблемите в училище и за различни неща, които планира. След като Алия вече затвори очи, аз писах на Шон:
"Говореше само за теб! Много се радвам, че връзката ви е толкова силна! Сега ще лягам, лека нощ <3"
YOU ARE READING
Just Hold My Hand //Shawn Mendes fanfic//
Fiksi PenggemarШон и Ели са най-добри приятели още от деца. Сега и двамата са на 18 и изживяват мечтите си. Всеки е поел по свой собствен път, за да бъдат щастливи. Те нямат успех в любовта, но благодарение на взаимната си подкрепа връзката им като приятели е мно...