▪При едно условие▪

104 8 2
                                    

Гледна точка на Шон

Изяжда ме отвътре, че излъгах така Ели. Не знаех какво да направя. Не можех да й кажа истината, но не можех и да премълчавам от нея. Как да й кажа всъщност? Не мога. Ще ме намрази завинаги.

По-рано в кафенето

-Какво ви е направила Ели, че я мразите толкова много?- попитах Мила и Джоан, когато влязох в кафенето, за да платя, а те дойдоха отново при мен.

-Нима не знаеш? Попитай самата нея! От детската градина ме манипулира и използва. Сега като съм по-известна от нея иска да сме отново приятелки. Но край! Аз я превъзмогнах и тя трябва да го направи!-каза Мила.

-Не мисля,че Ели иска да сте приятелки. В момента лъжеш!-взех cи рестото и се обърнах, за да си тръгна,но тя ме хвана.

-Как може изобщо да дружиш с нея. Какво й харесваш? Тя те използва! Сляп си, не виждаш, че няма приятели, защото е много задръстена!-заяви тя.

-Престани! Искам да ми обещаеш, че вече няма да я закачаш! Остави я на мира! Имаш си живот, живей си го, не се занимавай с нейния!-започнах да повишавам тон.

Тя се усмихна лукаво и се приближи към мен, но аз отстъпих назад.

-Ще престана да се занимавам с нея при едно условие!-усмивката й стана по-голяма от всякога.

-Казвай!

-Искам да ме целунеш по устата. Целунеш ли ме, забравям за нея!

-Ти си луда! Трябва ти психиатър! Пияна ли си?-питах объркано аз.

-Напълно добре съм си, но няма проблем, щом не искаш, няма да те насилвам. Просто ще продължа да се държа с нея както преди-усмихна се отново лукаво.-Приятен д...

Целунах я, набързо и се отделих от нея почти на момента. Направих това за Ели, но мисля, че сгреших. Не трябваше да го правя, защото сега не знам как да й обясня без да я нараня. Какво направих?

Тя излезе, фръцкайки се, а аз отидох до тоалетната да си изплакна устата. Имах горчив вкус в устата си. Определено това е от отровата й.

Излязох от кафенето, но главата ми беше другаде. Мислех как ще й обясня случилото се. През целия път мълчахме и усещах неловката атмосфера. Не трябваше да постъпвам така.

Късно вечерта

"Говореше само за теб! Много се радвам, че връзката ви е толкова силна! Сега ще лягам, лека нощ <3"

Как нощта ми ще е лека с мисълта, че аз съм виновен за всичко? Дори сигурно няма да си спазят обещанието? Как можах да я целуна? Въпреки всичко, Ели ми прости, но не знае цялата истина. А като я научи ще я заболи много. Какво да правя?

Написах й "Лека" и изключих телефона си, за да заспя, но неуспешно. Мислех за Ели.

Just Hold My Hand //Shawn Mendes fanfic//Where stories live. Discover now