Седмият ми рожден ден наближаваше и с мама подготвяхме поканите и украсата.
-Кой ще поканиш?-попита ме мама и взе лист и химикал, за да запише.
-Шон!
-Но само него ли?
-Добре тогава ще поканя и Лукас, Сам, Стефи и Никол-изреждах на пръстите си.
-Супер! Ще се обадя на родителите им за поканата- отвърна мама и се запъти към телефона.
-Може ли аз да се обадя на Шон?- попитах леко нетърпеливо.
-Разбира се!
На рождения ми ден
-Елииии, честит рожден ден!-извика Шон и ме гушна.
-Благодаря ти, Шон!-аз си взех подаръка и го сложих на дивана при останалите.
-Кога ще ядем торта?-попита Лукас и започна да гони Никол.
-Ще почакате! Сега играйте, а после ще хапнете тортата!-извика мама и я изкара от кутията, за да я прибере в хладилника.
Стефи, Сам, Никол и Лукас ми бяха приятели от детската градина и не се познаваха с Шон, затова ги запознах. Шон се сближи много с Лукас и играха на колички, които си носеха от вкъщи, а ние- момичетата играхме на семейство с куклите ми. Когато дойде време за тортата всички скочихме и отидохме в кухнята. Тортата беше с моя снимка в парка, под формата на сърце. Пяхме песни, духнах свещите и си направихме снимки, после мама ни наряза тортата.
Когато партито приключи всички си тръгнаха освен Шон и семейството му. Алия си играеше на дивана с играчките си, а аз и Шон разопаковахме подаръците.
Най-хубавите ми подаръци бяха комплект китара и микрофон-играчки. Шон взе китарата, а аз микрофона и започнахме да пеем.-Много сме добри! Един ден ще сме на сцена и ще пеем пред милиони фенове и те ще ни се радват и ще пеят с нас нашите песни-замечтах се аз.
-Моята мечта е да стана певец и да свиря пред голяма публика - придружи се и той към мечтаенето.
-Ще се сбъдне! Вярвам!
-Шон! Ще тръгваме!-майката на Шон-Карън извика и взе Алия на ръце.
-Утре ще се видим пак,нали?-попитах аз.
-Разбира се!
YOU ARE READING
Just Hold My Hand //Shawn Mendes fanfic//
FanficШон и Ели са най-добри приятели още от деца. Сега и двамата са на 18 и изживяват мечтите си. Всеки е поел по свой собствен път, за да бъдат щастливи. Те нямат успех в любовта, но благодарение на взаимната си подкрепа връзката им като приятели е мно...