▪Щом си тук, съм добре▪

92 15 2
                                    

-Защо не искаш да кажем на психоложката, че те тормозят?-попитах Шон, след като се прибрахме в дома му.

-Когато Мила ни скара и изобщо, когато Мила те тормози, ти искаше ли да говориш за това с психоложката?-отвърна на въпроса ми с въпрос много изнервено.

-Прав си! Но...

-Стига! Без "но"! Нямам желание да го обсъждам! Нека забравим за това междучасие и да си говорим за нещо друго!-предложи той и сложи главата си на рамото ми и ме прегърна силно.

-Шон! Погледни ме в очите!-той вдигна погледа си към мен.-Искам да ми обещаеш едно! Колкото и да си изнервен или потиснат, говори с мен, споделяй. Ако се е случило нещо, кажи ми! Преживявам същото и знам как се чувстваш, но мисля, че криеш нещо от мен!

Той ме гледаше безпомощно в очите и видях как една сълза се стича по лицето му. Прегърнах го и не го пуснах, докато той не се успокои.

-Как си?-попитах го, притеснявайки се за цялата ситуация с тормоза.

-Добре! Щом си тук, съм добре! Обичам те! И ти благодаря,че си до мен!-приближаваше се към мен и накрая се целунахме. За момент целият свят спря и само ние бяхме на тази планета. Дори и да не ми казва, аз знам от Алия,че го обиждат, че е г** или че се държи като момиче, само защото харесва пеенето повече от футбол, баскетбол или хокей. Когато се отделихме, вече нямаше сълзи в очите му и аз се усмихнах. Реших да сменим темата и поне вкъщи да не говорим за Мила или Пол.

-Какво реши с предложението за МагКон?

-Мисля сега да му се обадя!

-Давай!-той набра номера на Барт и включи високоговорителя.

Ш:Добър ден! Удобно ли е? Шон Мендес се обажда.

Б:Добър да е! За Вас винаги е удобно! Кажете!

Ш:Бих искал да поговорим относно предложението.

Б:Чудесно!

Ш:Първо исках да попитам, поради каква причина избрахте мен при вас.

Б:Много просто! Имате талант, а той не е за изпускане! Понеже всички са вайнъри, решихме, че ще е добре да включим нов певец.

Ш:Нов?

Б:Да! Ако си разгледал Джак Гилински и Джак Джонсън са дуо, наречено Джак & Джак. Те правят кавъри, точно като теб.

Ш:Това звучи много добре, но просто се притеснявах, че това не е моята среда и също така бих искал да помоля да взема, евентуално, двама членове на семейството или приятели с мен, а не един.

Б:Тук вече не обещавам нищо! От теб зависи дали ще се приспособиш бързо,или не. Също така трябва да направя голям компромис за теб, щом искаш да вземеш двама със себе си. Ще видя какво мога да направя!

Ш:Добре! Благодаря Ви! Приятен ден!

Б:И на Вас!

Шон приключи разговора и аз го попитах:

-Сега щом знаеш, че има и други, които пеят там, ще приемеш ли?

-Ще видя! Ще изчакам да разбера дали може да взема и теб, и Алия и тогава ще дам отговор, а и родителите ми трябва да са съгласни-наведе главата си той.

-Спокойно! Ще ги убедим някак!

-Искаш ли да направим кавър заедно?-попита Шон.

-И без това няма какво да правим...

Той взе китарата си и започна да свири Little Things на One Direction. Продължихме да пеем и след края на клипа, защото песента беше много хубава и обстановката беше толкова романтична. Най-обикновено снимане на клип, но връзката помежду ни искреше от километри и ние се влюбвахме все повече и повече един в друг. Качихме клипа и той започна веднага да събира гледания. Последователите му се покачваха с всеки изминал ден и ставаше все по-известен. Наистина се радвах, че мечтата му най-накрая се сбъдваше!

Как ви се струва тази глава? Моля ви пишете в коментарите мненията си или каквото и да било. Бих се радвала много, ако ми кажете дали ви харесва развитието на историята ми!

Ако не знаете какво да напишете отговорете на тези въпроси:
Коя зодия сте? ↓↓↓↓↓
Кога сте родени?↓↓↓↓↓

Just Hold My Hand //Shawn Mendes fanfic//Where stories live. Discover now