21. Christian szemszöge

2.8K 170 3
                                    

Az ölébe bújtam, majd szorosan magamhoz öleltem.
Beleszeretet Tinába. Most neki van szüksége rám.

*Christian Simson szemszöge*

Nagyon szégyellem magam, amiért megtörtem Kim előtt.
Tudom, hogy utál sírni látni bárkit.

Miután elengedtem Kimet, ő megpuszilta az arcom, majd megszólalt.

- Figyelj, Chris ! Ha tetszik Tina, akkor nem kerülheted, ugyanis lehet, hogy neki is tetszel.- mosolygott rám. Már hogy tetszenék neki ? Tönkre tettem ! Sírt ! Miattam...
- Ezt te sem gondolod komolyan.- ráztam meg a fejem.
- Chris, gondolj csak bele ! Bárki csesztette eddig, mindenkinek nyugodgan visszaszólt, viszont csak akkor sírt, mikor te csináltad vele, mert a te szádból rosszul esett neki.- lehet, hogy igaza van ?
- Szeretlek, Kim !- öleltem meg újra.
- Szeretlek, Chris !- puszilta meg az arcom újra.

Felálltunk, majd kisétáltunk a szertárból, vissza az osztályterembe.

Leültem Nemes mellé, aki rámnézett.
- Minden oké ?- bólintottam, erre ő is.

Hátra néztem, Zita helyére. Meredten bámult maga elé.
Ezt jól elintéztem...

Szünetben beszélni fogok vele...

Így is lett. Kicsengőkor az ofő kisétált a teremből, én pedig Zita elé álltam, mert már ő is ment volna el.
- Beszélnünk kell.- fogtam meg a kezét, majd kihúztam az udvarra.

- Figyelj, Zita ! Tényleg tetszettél, és tényleg szerettelek, viszont...rájöttem, hogy más valakibe szerettem bele. Nagyon szeretlek, te vagy ag egyik legjobb barátom, és nagyon sajnálom, hogy rajtad töltöttem ki a feszültségemet, és megbántottalak.
- Semmi baj, Chris. Már egy ideje észrevettem, hogy tetszik neked Tina. Csak fájt, hogy nem szóltál róla.- hajtotta le a fejét, én pedig magamhoz öleltem.

- Béke ?- kérdezte.
- Béke.- pusziltam meg a homlokát, majd észrevettem valamit.

Tina figyelt minket érzelemmentes arccal, viszont a szemében láttam valamit, amit eddig még csak egyszer. Fájdalmat.
Fájt neki, hogy mással látott ?

- Figyelj, Zita, nekem most mennem kell, de majd még beszélünk.- mosolyogtam rá, majd elindultam Tina felé, aki mikor ezt meglátta, elindult a másik irányba.

- Várj már !- kiabáltam utána, de csak gyorsabban sétált.

Utána kocogtam, majd elkaptam a csuklóját, és magamhoz fordítottam.

- Mit akarsz ?- nézett rám ugyan azzal az arccal.
- Téged, Tina ! Téged akarlak, de nagyon !- karoltam át a derekát, hogy ne tudjon elszökni.
- Ne hazudj. Nem vagy vicces.- rázta meg a fejét, mire közelebb hajoltam hozzá.
- Utállak.- kulcsolta kezeit tarkóm köré, majd mielőtt megcsókoltam volna...
- Nálam nem jobban.- tapasztottam ajkaimat övéire, majd felkaptam.

Tina elmosolyodott.
- Ne hagyd abba !- szóltam rá.
- Micsodát ?- vonta fel szemöldökét.
- Mosolyogj !- pusziltam mag a száját, majd letettem, és megöleltem.

Megfogtam a kezét, majd újra megcsókoltam, mikor valaki ráugrott a hátamra, de szerencsére az illetőt is megtudtam tartani, Tinát is -hogy ne essen hátra- , és magamat is -hogy ne essek Tinára-.

- Végreeeee !- kiabált Kim.

Lessan letettem, ő pedig a nyakunkba ugrott, és valakivel összefejeltem.
- Auu...- kapott a homlokához Tina.
- Bocsi...- engedett el minket Kim, én pedig megpusziltam Tina homlokát, aki rámmosolygott, amit én viszonoztam.

*Kimberly Simson szemszöge*

Végreeeeeeee összejöttek !

Hazafelé ségáltunk Adam- mel, Tamival, Tinával, Chrisszel, Ethannel, és Ricsivel.

Végre mindenki megtalálta a párját, kivéve...Adam...

Ad mellé sétáltam -magamután húzva Ethant-, majd az ő kezét is megfogtam, mire szomorkásan rámmosolygott.

- Elárulhatok valamit ?- néztem rá, mire bólintott, én pedig a füléhez hajoltam, majd belesuttogtam.

- Tom meleg.- árultam el amit Christől hallottam a szertárban.
- Tényleg ?- nézett rám reménykedve, én pedig mosolyogva bólintottam.

A hazafelé vezető út csendben telt.

Mikor beléptem a házba Alíz rámtámadt, majd mindenhol elkezdte nyalogatni a lábam, és körbeugrált, én pedig felvettem, és megsimiztem.

- Szia Alíz.- simogatta meg Tina, majd Adam.

Felmentem a szobába, és láttam, hogy Alíz tálkája üres. Pedig nem kevés tejet öntöttem neki...

Öntöttem még a kisoroszlánomnak, majd azt éreztem, hogy két kar fonódik a derekamra.

-Tőlem akár most is lehetne egy kisbabánk.- suttogta érzékien a fülembe a barátom, majd magafelé fordított, és megcsókolt, majd felkapott, és az ágyra fektetett.

Alíz morgott egyet, majd kisétált a szobából, amit aztán Ethan gyorsan bezárt, majd visszamászott rám.

Lassan lehámozta rólam a pólómat, majd simogatni kezdett, és kikapcsolta a melltartómat.

Tovább nem részletezném...

I hate you, Neighbour boy ![HUN] (Befejezett)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz