Másnap reggel arra keltem, hogy valaki hozzám vág egy párnát.
Ne, ki más lenne, ha nem a drágalátos ikertesóm ?
- Chris, húzz már kifelé ! Nincs rajtam ruha !- tömtem a párnámba a fejem.- Jaaaj, hagyjuk már, láttalak már meztelenül !- forgatta meg szemeit, mire Ethan felkapta a fejét.
- Ohh, csak te vagy...- nyugodt meg.
- Ki más ?! Na, de kelés van, mert megyünk a vidámparkba !- ment ki a szobából. Na, erre én kaptam fel a fejem.
- Megyünk a vidámparkbaaaaaa !!- kezdtem el ugrálni az ágyon, miután felvettem a fehérneműimet, Ethan pedig mosolyogva figyelt.
- Tudod...néha nem tudom eldönteni, hogy 17 leszel- e, vagy inkább 3.- rázta meg hitetlenkedve a fejét, de engem nem érdekelt, ugráltam tovább.Na, miután kicsit lenyugodtam, felöltöztem.
Miután felvettem (a fürdőszobába) a ruhát, befestetem a hajam (persze nem tartós festékkel, csak spray- el, meg krétával)
Na, ezután felkentem egy kis sminket, ami igazából egy cicás tusconalból, szempollaspirálból, alapozóból és egy rózsaszín szájfényből állt.
Ekkor már teljesen készen voltam.
Kiléptem a fürdőből, az épp a pólóját felvevő Ezhanhöz, ski mikor meglátott, megakadt a kezében a póló.
Neee ! Megint elbasztam valamit ! Elkenődött a sminkem ?? Vagy talán rosszul áll a ruha ?? Lehet, hogy a hajam...
Folytattam volna a gondolkodást, de Eth sajátjával betapasztotta a számat.
Mikor elváltunk elpirulva néztem rá, ő pedig homlokomnak támasztotta sajátját.
- Gyönyörű vagy.- suttogta, én pedig elmosolyodtam.
- Te sem panaszkodhatsz.- néztem végig rajta.
Egy szükte atléta volt rajta, egy fekete bőr jackie- vel, nadrág gyanánt pedig egy fekete tapadós farmert vett fel.
Wooow...Miután kiszerelmeskedtük magunkat, és megcsodáltuk a másikat, kézenfogva sétáltunk le a nappaliba, ahol a "gyülekező" szokott lenni.
- Zita és Tami jönnek ?- néztem velem egykorú rokonaimra.
- Zita jön.- mondta Chris.
- Tamara..- na, itt megszakadt Ricsi Mondata, ugyanis egy mosolygós Tamara csapta be az ajtót, és ugrott a nyakába.
- Szia cicám.- puszilt bele Ricsi Tamara nyakába.
- Szia hímcica.- röhögött fel Tamara, utána pedig mi is.- És Zita mikor jön ?- kérdeztem Christől.
- Vele majd ott találkozunk.- jelentette ki, én pedig bólintottam.
- Az én barátnőm is jön.- lépett a nappaliba Ry.
- Ki a szerencsétlen ?- kérdeztünk egyszerre Tamival, Chrissel, Nemessel és Ethannel.
- Haha !- szimulált nevetést.
- Amúgy Melody Wright- nak hívják.- mosolygott, bennem pedig megállt az ütő. Hogy hogy hívják ?!
- A..azt mondtad, hogy Me..Melody ?- néztem Ryanre.
- Igen. Miért, ismerős ?- mosolygott Ry tudatlanul.
Még, hogy ismerem ?! Nem hogy ismerem,...!
- Vele is ott találkozunk ?- néztem rá reménykedve.
- Aham.- bólogatott.
- Azonnal induljunk.- ragadtam meg újra Ethan kezét, és kihúztam a házból, a többiek pedig követtek minket.Ryan közben előre haladt, és mutatta az utat.
Már majnem odaértünk, mikor..mikor kb. 10 méterre tőlem meglattam őt...Melody Wrightot...aki gyermekkoromban volt a legeslegjobb barátnőm.Mikor ő is észrevett engem, lesokkolódva megállt, erre én is.
Egyszerre kezdtünk el egymás felé rohanni, és egymás nyakába ugrottunk, és a súlytól elestünk. Azaz én hátra, Mel pedig rám, viszont nem engedtük el egymást. Zokogni kezdtünk.
- Kimberly...- zokogta a nevemet.
- Annyira hiányoztál.- öleltem a lehető legszorosabban.
- Te is nekem.- adott egy puszit az arcomra, eddigre a fiúk is mellénk értek, mi pedig nagy nehezen (egymást még mindig ölelve) álltunk fel.
- Szóval...Ti honnan a tudjátok mimből ismeritek egymást ?- nézett ránk Ryan.
- Általánosban legjobb barátnők voltunk, mindenhová együtt mentünk. De sajnos nyolcadik végén Mel elköltözött Los Angelesbe. Szóval ez a helyzet.- néztem át Melody válla fölött Ry- ra, merthogy még mindig ölelkezve álltunk.
- Oké, engedd el, mert féltékeny leszek.- tolt el barátnőjétől a bátyám, majd ő ölelte meg szorosan, amit én és Tami vigyorogva figyeltünk. Ekkor Zita is odaért hozzánk, akit Chris mosolyogva megcsókolt.
- Ki az új tag ?- suttogta oda Zita ikertesómnak,
- Melody, Ryan barátnője.- suttogta vissza.
Na, ezután mindenki bemutatkozott Mel- nek, ezután pedig bementünk a vidámpsrkba, a lányokkal pedig csak ámultunk.Mel rákulcsolta a tenyeremre az ujjait, én pedig Tamiéra, aki ezután Zitáéra a másik kezét.
Szóval az egyik szélen Mel volt, a másikon pedig Zita.
Ők még a barárjuk kezeit is megfogták.Szóval így jártuk végig a vidámparkot.
Sok érdekes, izgalmas dologra felszálltunk, mindegyiken jót szórakoztunk. Szerencsére olyanokra is felmehettünk, ami magasra ment, vagy alapból magasan volt, mert egyikünk sem volt tériszonyos.Mikor hazaértünk, mindannyian kimerülten estünk be.
Igen, a lányok is velünk jöttek.
- Szerintem mi megyünk aludni.- szólalt meg Tami, Ricsi pedig bólintott.
- Mi is.- álltak fel Zita és Chris egyszerre.
- Csak utánatok.- mutatott a lépcsőre Ry Ricsiékre nézve.
Miután minden páros felment, és már csak mi maradtunk lent Ethannel, felényújtottam a kezeimet, hogy felvigyen a szobánkba.
Ezt is tette.
- Lefürödjünk ?- nézett rám álmosan, de megráztam a fejem.
- Most csak aludni akarok.- bújtam bele az ágyunkba, Eth pedig bólintott. Boxerre vetkőzött, én pedig fehérneműre.
Miután ez megtörtént, Ethan befeküdt mögém, és magára húzott.
Hátrahajtotta a fejét a párnákon, én pedig a sajátomat Eth mellkasára. Ethan ráfektette kezeit a derekamra.
Pár pillanat múlva már csak a szuszogását hallottam, ami annyira megnyugtató volt, hogy pár másodpercen belül én is elaludtam.Sziasztok, Manók !
Igen, mostantól ez lesz a nevetek, így döntöttem.
Szóval; Bocsánatot kérek, amiért nem fél órán belül hoztam ezt a részt, de leugrottam a barátnőmmel és a húgommal kosarazni az iskolánkba, és megfeletkeztem rólatok.
Remélem, nem haragszotok ! De megígértem, hogy ma két részt is hozok, szóval akármeddig is kell fentmaradnom, azt még elhozom nektek ! Jó olvasást, Manók !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I hate you, Neighbour boy ![HUN] (Befejezett)
RomantizmKimberly Simson egy 16 éves tinédzser lány.Az összetartó osztály elutazik osztálykirándulás alkalmából két hónapra Londonba, de az osztálykirándulás mássá válik Kim, Chris, Ryan és Ricsi számára, amint az apja álláslehetőséget kap. Kimnek minden bar...