2/3.VÉGE

2.9K 154 23
                                    

Miután ezt megtárgyaltuk, mindannyian leültünk a nappaliba, Ethan pedig mesélni kezdett.

Nash csodállkozva meredt Ethanre, ahogy Sky is.
Egyszerre bújtak az apjuk ölébe, viszont ekkor újra dörömbölést hallottunk.

Feltápászkodtam, majd az ajtóhoz sétáltam. Mikor kinyitottam unalmasan sóhajtottam egyet.

- Kim, csak azért vertem meg Nash-éket, mert elvettek téged tőlem, érted ?! Közénk álltak, megérdemelték !- rontott be a házba.
- Hogy mit csináltál ?!- lépett be az előszobába Ethan, mire Imre nyelt egy nagyot.

Ethan hozzá lépett, majd olyan erővel vágta pofán, hogy szerintem az még a dédmamájának is fájt. Ráült, majd úgy püfölte tovább.

Imrének megeredt az orrából a vér, és már az ájulás szélén járt.

- Ha még egyszer a családom közelében látlak, kitépem a gerinced, és felakasztalak vele, megértetted ?!- rúgott bele, mire ő hevesen bólogatva kisántikált az ajtón, amit aztán becsaptam.

Nash mellénk lépett, majd megölelte Ethant, Eth pedig felemelte Nash-t, és úgy ölelt vissza, amit meghatódva néztem.

Pár óra múlva megcsörrent a telefonom, miközben Ethannel xbox-oztam.

- Hah ! Megint én nyerteem !- nyújtottam rá a nyelvem, majd felvettem a telefont, és félre vonultam.

- Szia Chris.- szóltam bele a telefonba mosolygós hangon.
- Szia húgi ! Mi ez a jókedv ?
- El sem fogod hinni ! Ethan...Ethan visszajött.- böktem ki. Pár percig csönd volt. Már kezdtem azt hinni, hogy letette, mikor beleszólt.
- Visszafogadtad ?
- Elég nyomós oka volt rá, hogy eltűnjön. De ezt majd megbeszéljük. Hívj össze egy találkozót a Hősök Teréhez ! Ray, Mel, Tina, Sam, Hope, Ricsi, Tami ! Ott találkozzunk !- és letettem.

Mindenkinek írtam egy üzenetet.

"Fél óra múlva legyetek a Hősök Terénél !

Addig felöltöztettem Sky-t. Vagyis pontosabban odaadtam neki, hogy mit vegyen fel.
Nash-el már nem kellett úgymond " foglalkoznom".

24 perc múlva bepattantam Ethan-nel az oldalamon, Sky és Nash pedig beültek hátra. Én a volán mögé ültem, Eth pedig az anyósülésre.

Pontosan érkeztünk meg. Már mindenki orr volt, kivéve Ray, Mel, Adam, Tom és Sam.

- Kim !- hallottam Tami hangját, miközben a nyakamba ugrott, én pedig hátraestem a sújtól, de nem törődtem a fájdalommal, visszaöleltem.

Tudom, hogy azt írtam, hogy Tamiék is a környéken laknak, de ők elutaztak pár hónapra Miami-ba, azóta nem láttam őket.

- Szia Mara...- pusziltam meg az arcát, amiből egy szájrapuszi lett, mert Tami is épp puszit akart adni. Egyszerre röhögtünk fel, majd felálltam. Ricsi, Tina és Chris szúrósan néztek Ethan-re.

- Megvárjuk, amíg ideérnek Ryanék, addig nem mondunk semmit !- figyelmeztettem őket, miközben felkaptam a felém nyújtózkodó Sky-t.
Bólintottak.

Körülbelül negyed óra múlva megérkeztek Atomék és Rayodyék is, leültem a földre. Egy idejig furcsán néztek, aztán ők is leültek. Ethan az ölébe vette Sky-t, mert nem akarta, hogy a hideg és koszos betonra üljön. Nash-t pedig hiába kértem volna, hogy jöjjön ide hozzám, úgysem jött volna, mert Sam mellett foglalt helyet.

- Tehát...Ethannek nyomós oka volt arra, hogy lelépjen.- kezdtem, majd Ethre néztem, hogy folytassa.
- Pontosan. Ugyanis meg kellett óvnom Nash-t a nagyapjától, aki a maffiában dolgozik a nagymamájával egyetemben. Megfenyegettek, hogy hogyha nem lépek le, megöli Nash-t. Én pedig tettem, amit kért. Leléptem. De most újra itt vagyok, ugyanis lecsukták őket.- fejezte be monológját.

- Pontosan.- bólogattam. Mindenki sokkasan ült.

- Valaki szólaljon már meg !- csattantam fel. Most akkor mi van ?!
- Tehát...- kezdte még mindig sokkosan Ricsi.
- Igen, pontosan !- sürgettem.

Sam kapcsolt először, aki keresztapja ölébe ugrott.

Aztán Mel is megölelte, majd Tami is.

Ryan még mindig sokkosan ült. Az ő és Chris reakciójától féltem a legjobban.

- Fiúk ?- kérdeztem félve.

Egyszerre mosolyodtak el.

- Akkor béke ?- nyugodtam le, mire mindenki bólintott.

Elmentünk együtt egy cukrászdába, hogy ezt megünnepeljük.

Nash és Sam két-két gombóc karamellafagyit kértek karamellás öntettel. Sky pedig egy gombóc vanilliát, csokiöntettel és cukorral.

Mi, "felnőttek" süteményt rendeltünk, és kávét. Persze mikor ezt a kissebbek meglátták, követelték a forrócsokoládét, amit meg is kaptak.

Jól elment a nap.

Este fáradtan dőltem be az ágyba, miután ágybadugtam Sky-t. Nash pedig Alexéknél alszik.

Ethan hátulról átölelt, majd beleszagolt a hajamba.

- Mindennél jobban szeretlek, ugye tudod ?- kérdezte baromi aranyosan.
- Tudom. És én is téged.- fordultam hátra hozzá, majd egy csókot nyomtam a szájára.

Hozzábújtam, ő pedig átkarolta a derekam, és apró puszikkal hintette be nyakam, mire lassan elnyomott az álom.


Szóval, Manóim !
Ezen túl a másik könyvben fogjátok megtalálni a folytatást, Skylynn szemszögéből ! Ennyi lett volna ez a könyv, remélem meg vagytok vele elégedve ! Puszi mindenkinek, éjt ! 😘

I hate you, Neighbour boy ![HUN] (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora