22/1. Elhívott randizni !

2.5K 171 1
                                    

Tovább nem részletezném...

Másnap arra ébredtem, hogy Alíz nyalogat.

- Sya babám.– simogattam meg Lizit, mire Ethan mozgolódni kezdett, majd végül átölelt hátulról.

Magam mellé fektettem Alízt, majd simogatni kezdtem.

- Mióta vagy fent ?- fúrta vállamba a fejét Eth.
- Most keltem, nem régen.- fordultam hozzá, mire átölelt.
- Kapok egy csókot ?- nézett rám szomorkásan.
- Persze.- hajoltam hozzá, majd nyomtam egy hosszas csókot a szájára.
- Mi a baj ?- kezdtem el simogatni az arcát, majd a haját.
- Semmi, csak rosszat álmodtam.- nosolygott, de még mindig szomorú volt.
- Elmeséled ?- nézten rá érdeklődve, de csak nemlegesen megrázta a fejét, mire bólintottam, ezzel jelezve hogy megértettem.

- Rólunk szólt ?- mutattam kettőnkre, Eth pedig bólintott.
- Bármi is volt az, csak egy álom volt.- öleltem meg, majd kaptam egy csókot a nyakamra.
- Szeretlek.- nézett szemeimbe.
- Én is nagyon szeretlek.- nyomtam egy puszit a szájára.

Még fetregtünk egy órát, majd felöltöztem, és megcsináltam a hajam.

Még fetregtünk egy órát, majd felöltöztem, és megcsináltam a hajam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felkentem magamra egy kis alapozót, szempillaspirált, és húztam egy cicás tusvonalat, majd késznek állapítottam magam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felkentem magamra egy kis alapozót, szempillaspirált, és húztam egy cicás tusvonalat, majd késznek állapítottam magam.
A tükör elé léptem, majd eszembejutott egy ismerős mondat...
Rajtad nincs olyan, ami bármelyik élőlények tetszene...

Ránéztem Eth- re, aki az ágyon játszott Alízzal.
- Megölelnél, kérlek– tártam szét karjaimat, majd Eth felpattant, és karjaiba zárt.
- Valami baj van ?- tolt el egy picit magától pár perc múlva, mire csak lehajtottam a fejem, és kinyögtem.
- Rajtad nincs olyan, ami bármelyik élőlénynek tetszene...- Ethan újra magához szorított, majd belepuszilt a hajamba.
- Annyira hülye voltam..- megráztam a fejem.
- Nem, nem voltál. Te csak elmondtad a véleményed.- néztem rá.
- De nem az volt a véleményem.- rázta meg a fejét.  Remek, most miattam érzi rosszul magát...

- Szeretlek.- hajoltam hozzá.
- Szeretlek.- csókolt meg.

- Kim, mi baja van Melnek ?!- rontott be Ray nem zavartatva magát.
- Miért, mi baja van ?- ráncoltam össze a szemöldököm.
- Ezt akarom megtudni ! Folyamatosan hány, hangulatingadozásai vannak, kívánós és...és nem tudom, mit kezdjek vele, mert nem akarja, hogy elmenjünk orvoshoz.- nem mondta el neki...
- Öhm...figyelj, Ray. Ne aggódj, a barátnődnek semmi baja, de ezen kívül nem mondhatok semmit. Ezt nektek kell megbeszélnetek.- megcsörrent a telefonom, Ryan pedig kiment a szobámból.

Ad küldött egy képet, amin Tom-mal gördeszkáznak.
Ráírtam.

Kim: Cukik vagytok együtt.😍👬

Látta✔

Adam: Álmodozok...😴

Kim: Mondtam már, hogy Tom meleg ? Mellesleg -rajtam kívül- ki tudna neked ellenálni? Úgyis összehozlak titeket !👬

Látta✔

Adam: Mondtam már, hogy szeretlek ?

Kim: Már egy párszor igen...😂

Látta✔

Adam: Ilyenkor azt szokták mondani, hogy „én is szeretlek”.😑

Kim: Én is szeretlek.😘

Látta✔

Itt abbamaradt a beszélgetésünk.

- Mi baja van Melodynak ?- kérdezte Eth mikor látta, hogy leteszem a telefont.

- Terhes.- böktem ki.
- Raytől ?
- Ki mástól ?- néztem rá meglepődötten.
- Csak kérdeztem.- emelte fel védekezés képp kezeit.

- Oké, szerintem menjünk el valahova.- mondtam, mire Eth bólintott.
- Jó, de előbb együnk.- fogta meg a hasát, én pedig nevetve sétáltam le a lépcsőn.

Chris, Tina, Ricsi és Tami már ették a gabonapelyhüket, amit aztán én és Ethan is elkészítettünk magunknak.

Nagyban ettük a reggelinket az asztalnál, mikor Ray kiabálva lerohant hozzánk.

- Kisbabám lesz ! Kisbabám lesz !- ordítozott, majd elkezdett örömtáncot(?) járni, mi pedig csak kinevettük.

Mel mosolyogva sétált le, majd állította fel barátját, aki már a földön fetrengett, és puszilgatta a padlót(???).

- Oké, szívem, lenyugodhatsz.- nevetett Mel, majd hozzám sétált.

- Szia, keresztanya.- mosolygott rám, én pedig felugrottam.
- Én leszek a keresztanya ??- ugrottam rá Melre -persze nem szó szerint-.
- Ethan pedig a keresztapa.- bólogatott.
- És kisfiú vagy kislány ?- szólt közbe Ricsi is.
- Még nem tudjuk.- rázta meg a fejét Ray.
- És neveken gondolkoztatok ?- kérdezte Tina, mire Ry és Mel egyszerre bólintottak.
- Ha kisfiú, akkor Dávid lesz.- mondta Ray.
- Ha kislány, akkor Samantha.- folytatta Mel.
- Dave és Sam.- gondolkodott hangosan Chris.

Elkezdett csörögni a telefonom, a képernyőn pedig Ad mosolygós feje jelent meg.

- Hali.- szóltam bele.
- ELHÍVOTT RANDIZNI !- kiabált, mire én is sikongatni kezdtem.
- Wááá !! Tuti, hogy összejöttök !!- pörögtem fel.
- Jó, azért ne haladjunk ennyire előre.
- Én már előre tudom ! Na,de menj készülődni, nekem is lépnem kell. Sok szerencsét !- pusziltam bele a telefonba, majd letettem.

- Tom elhívta Ad- et randira !!- kiabáltam, mire mindenki "éljeeeen"- ezni kezdett.

I hate you, Neighbour boy ![HUN] (Befejezett)Where stories live. Discover now