3.A tökéletes terv

5.1K 245 15
                                    

Lemásztam a helyemről, majd kimentem a folyosóra.
Hirtelen valaki berántott egy szobába...

Az idegen befogta a számat, én pedig ilyedtemben sírni kezdtem.
Az 'idegen' magához ölelt, aki nem volt más, mint Nagy Ricsi
- Hallod, baszod ?! Kurvára megilyesztettél.- kapaszkodtam bele a pulcsijába.
- Ne haragudj Kimbery.- motyogta a hajamba.
- Nincs semmi baj, csak legközelebb szólj, mielőtt 'elrabolsz'.
- Megígérem.- suttogta a fülembe, amitől az egész testem libabőrös lett. Nyakhajlatába hajtottam a fejem, majd nagyot szippantottam.
Olyan Ricsis illata volt, ami egyenlő volt a Mentol és dohány keveredésével. Én nem ítéltem el amiatt, hogy cigizik, csak haragudtam rá, mert ezzel mérgezte magát. Elég volt egy embert elveszítenem...
- Szeretlek.- suttogta, amibe az egész testem beleremegett.
Még sohasem mondta ezt nekem. Még viccből sem.
- Beteg vagy ?- toltam el magamtól, majd végigmértem. A homlokához tettem a kezem, hogy megnézzem, nem- e lázas, de nem volt az. Elvette a kezemet a homlokától, majd összekulcsolta az ujjainkat.
- Nem, csak szerelmes.- adott puszit az arcomra, amibe belepirultam. Mii ?? Ricsi ?? Belém ?? Hát ez még viccnek is rossz.
- Mit szívtál ?- méregettem gyanakvóan.
- Miért olyan nehéz elhinni, hogy szeretlek ?- kérdezte ingerülten.
- Azt elhiszem, hogy szeretsz, de azt nem, hogy szerelmes vagy belém.- forgattam meg a szemem.
- Bebizonyítsam ?- kérdezett rá, a szemembe nézve.
- Csak tessék - suttogtam elhaló hangon.
Ami ez után történt, arra rohadtul nem számítottam, ugyanis ajkaimhoz nyomta övéit. Még csak fel sem fogtam, hogy megcsókolt, de már elhúzódott.
- Most már hiszel nekem ?- mosolygott.
- De..hogyan...vagy mikor ?- kérdezte.
- Folyamatosan.- valahonnan ismerős volt ez a válasz.
Magához húzott, majd egy lágy csók kíséretében magához ölelt.
Dús barna hajába túrtam, és mellkasába mélyesztettem az arcom.
- Elmegyünk sétálni ?- mosolygott rám.
- Menjünk.- mosolyogtam.

Igaz, nagyon sötét volt, hisz már éjfél rég elmúlt, mégsem féltem.
Egy kicsit elgondolkodtam. Vajon miért nem éreztem eddig azokat a bizonyos pillangókat a hasamban ? Vagy a szikrát ?
Gondolkodásomból az szakított félbe, hogy Ricsi megfogta a kezemet. Rámosolyogtam, aztán előre néztem, ami hiba volt.
Francba !! Hogy mit láttam ? Christ és Zitát sétálgatni.
Ez még nem is lett volna baj, csakhogy ha Chris meglát engem Ricsivel, itt vértócsa lesz.
- Ricsi, most azonnal forduljunk vissza.- mondtam neki halkan.
- Csak nyugii. Nem félek a testvéredtől.- mosolygott gúnyosan.
Pedig kéne..- gondoltam magamban.
Elengedtem Ricsi kezét, de már késő volt, mert
Chris meglátott minket. Idegbetegen közeledett felénk, én pedig lefagytam.
- Ricsi...nem viccelek. Menekülj.- suttogtam, de Ricsi csak gúnyosan felnevetett. Istenem...csak ne legyen az, mint legutóbb.
Kérlek istenem...

Chris oda ért hozzánk, majd olyan erővel pofozta fel Ricsit, hogy szerintem még Dóriéknak is fájt.
Ricsi hátra esett, Chris pedig ráült, és ott ütötte ahol érte.
- Nem meg mondtam, hogy ne érj hozzá, te faszfej ?!- püfölte tovább.
Addigra Zita is ide ért, és segített nekem lerángatni Christ az ájult Ricsiről. A látványtól sírva fakadtam, és térdre rogytam.
Megfogtam Ricsi kezét, és úgy zokogtam tovább.
- Zita, hívd a mentőket !- kiabáltam.
Chris mellém állt, majd ráköpött Ricsire.
Itt betelt nállam a pohár. Felálltam, és meglöktem Christ.
- Mit képzelsz magadról, hogy csak neki esel minden embernek, aki a közelembe kerül ?! Azt hiszed, hogy te mindent megtehetsz ?! Hát, közlöm veled, hogy rohadtul nem !
Gyűlöllek, felfogtad ?! Nem vagy többé a testvérem !! Takarodj innen !- ordítottam rá, és a végére már ő is sírt.
- Ne mondd ezt, Kim. Ne tedd ezt velem, hallod ?- sírt.
- Hagyj békén.- rogytam le a földre, ő pedig elrohant.

Még sohasem mondtam ilyeneket senkinek főleg nem neki.
És őszintén...a szavaim még saját magamnak is fájtak.
Óriási bűntudatom lett.

*Nagy Richárd szemszöge*

Ezazz. A terv bevállt. Hogy mi volt a terv ? Egyszerű. Na akkor előlről. Az egész egy fogadással kezdődött. Nem, nem voltam részeg. A fogadás annyiból állt, hogy meg kell fektetnem Kimberlyt. Ha elveszítem, akkor el kell költöznöm Ázsiába, viszont ha sikerül, akkor maradhatok. Persze Kim a barátom, meg minden, de a fogadás, az fogadás. Valamit így is- úgy is veszítek.
Ha sikerül, akkor feltehetőleg Kimet, ha nem, akkor meg mindent.
A terv annyiból áll, hogy 'elcsábítom' Kimet, vagyis elhitetem vele, hogy ő szerelmes belém. Ez eddig pipa. A második lépés, hogy össze haragítsam a testvérével, aki majd megver, ezért Kim megútálja, nem fog többé hallgatni rá, engem pedig pátyolgatni kezdd. Persze tudtam, hogy Zita is kint van vele.
Ez is benne van a tervben. Hogy összeveszítsem a barátaival, hogy választania kelljen, márpedig ő engem fog választani.
A második lépés eddig szintén pipa. A lányok másik szobát fognak kérni mert nem akarnak majd Kimmel egy létkörben lenni.
Megnézetek Kimmel egy horrorfilmet, és miután már elmentem a szobájából, félni fog egyedül abban a nagy szobában, ezért áthív, hogy aludjak nála, amiből nem csak alvás lesz.
Ez a tökéletes terv.

I hate you, Neighbour boy ![HUN] (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang