1. Bölüm - Eylül !

2.9K 64 23
                                    


Rüstem kapıyı kırmaya çalışıyordur . Bu sırada Hediye diğer kızları yurttan çıkarır . İtfaiyeyi ve ambulansı arar . Rüstem dumandan daha fazla dayanamayarak dışarı çıkar.

Ardından itfaiye gelir . Hediye Feride Ve Neriman'ı arar . Ekipler önce Kader'i çıkarırlar . Ağır yaralı olduğunu söyleyip ambulansa bindirirler . Yurda gelen Feride kanlar içinde Kader'i görünce çığlık atar .

Feride : Kaderrr !! Kızım .. Noldu ? Nasıl kızım ? İyi mi , bir şey söylesenizee !

Görevli : Hanımafendi kızın çok kanaması var , karnından bıçaklanmış . Şimdi izininizle gitmemiz lazım .

Feride : Toprak , bende Kader'le gidicem . Sen diğer kızların yanında kal olur mu !

Toprak : Tamam canım , sen merak etme ben burdayım .

İtfaiye görevlileri kapıdan Meral'i çıkarırlar. Hemen Hediye yanlarına gidip Meral'in koluna girer .

Meral : Hedoş .. Öhöö .. Ka-kader .. İyi öhö öhö .. Mi ?

Hediye : Ambulansla hastaneye götürdüler az önce kuzumu. İnşallah iyi olacak . Meral sen iyi misin ?

Meral : Hedoş .. Be-benim öhhö öhöö ..

Diğer ambulanstan gelen görevliler Meral'i alıp ambulansa bindirirler .

Haberi geç alan Songül , Güney , Serkan hemen yurda gelirler .

Songül : Kardeşleriiim !! Hedoş .. Kızlar nasıl ? İyiler dimi ?

Hediye : Kader ve Meral ambulansla gittiler . Eylül ve Cemre hala içerde ..

Songül : Kızlarr !! Güney kardeşlerim hala içerde !

Serkan : Cemree !

Güney koşarak yurda girer . Ardından da Serkan ..

Songül : GÜNEYY !

Rüstem : Evladım öhöö .. İçeri-si çok tehlikeliii ..

Güney ve Serkan yukarı kızların odasına girerler . Odada sadece Cemre vardır .

Serkan Cemre'yi kucaklayıp yurttan çıkarır . Dışarda bekleyen ambulansla onlarda hastaneye gider.

Güney odaya dikkatlice bakar fakat Eylül'ü hiçbir yerde göremez . Çaresiz dışarı çıkar .

Songül : Gü-güney ?? Eylül nerde ?? Kardeşiim ..

Güney Songül'ün yanına gelerek sakinleştirmeye çalışır ama kendi sesinin titrediğinin farkında değildir .

Güney : Son-gül .. Ben odaya girdim ama Ey-lül yok.. Yoktu .

Songül bir an afallar .

Songül : N-ee demek yoktu ? Hedoş Eylül odadaydı de-di ..

Güney : Tamam Songül bak sen sakin ol , ben gidip Eylül'ü bulucam tamam mı ? Sen bekle burda .

Güney itfaiyecilerle birlikte tekrar yurda girer . Üst katları ararlar ama kimse yoktur . Güney son çare alt kata iner . Merdivenlerin sonunda baygın yatan Eylülgörür ..

Meraba arkadaşlar ! İlk bölüm nasıldı ? Düşüncelerinizi çok merak ediyorum , belirtirseniz sevinirim 🙏 Yeni bölümde görüşmek üzere🎈

KIYMETLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin