" Bazı insanlar bencildir, kendisi düşünce yanındakini de düşürür. Kendisi başarısız olurken bir başkasının başarılı olmasını istemez.
Bazı insanlar da onların aksine alçak gönüllüdür. Başarısıyla böbürlenmek yerine başkalarının başarılarını ön plana çıkarırlar. Bu yüzden bencil insanlar hep yalnız kalır. Yalnız yaşar ve de yalnız ölürler.. "28. Bölüm - Özlem
" Keşke bu kadar geç çıkmasaydın karşıma, belki o zaman .. "Kader : Meral çek şu kafanı, nefes alamıyorum ya.
Meral : Canısı ben de memnum değilim senin kucağında oturmaktan, Güney izin vermediği için bu arabadayız.
Cemre : Benim kucağıma gel istersen.
Meral : Senin kemiklerin batıyor bana, Kader'in bacakları biraz tombul olduğu için daha rahat.
Kader : İnanmıyorum cidden sana, Eylül sen söyle, tombul muyum ben ? Görüşmeyeli kilo mu almışım ?
Eylül : Meral niye kızı kandırıyorsun ? Kilo falan almamışsn Kader, üzülme şimdi buna.
Güney : O kadar zaman geçti, hiç değişmemişsin valla canısı. Formülünü bizle paylaşmak ister misin ?
Meral : Valla canısı benden bir tane daha bulamazsın, eşim benzerim yok bu dünyada.
Eylül arkadaşlarının bu hallerine ne kadar çok özlem duyduğunu o an anlamıştı.
:
:Kader : Çekilsene şurdan Meral, ben yatıcam burda.
Meral : Ben de özledim Eylül'ü. Sen şu tarafta yatsan ölür müsün acaba ?
Cemre : Meral orası da Eylül'ün diğer yanı zaten. Niye bunun için tartışıyorsunuz ki ?
Meral eliyle saçlarını attırarak kızlara baktı.
Meral : Aman neyse canım. Ee canısı ..
Eylül : Ee ?
Meral : Nasıldı oralar ? Karşılaştın mı yakışıklı birileriyle ? Var mı yeni enişte adaylarımız ha ?
Kızlar gülmekten yerlere yatarken Eylül'ün yüzü kızarmıştı.
Eylül : Aşk olsun Meral, ben çapkın biri miyim ? Niye adaylar olsun ?
Meral : İstiyorsan bir tane de olur, bana fark etmez.
Eylül dayanamayıp kucağındaki yastığı Meral'e fırlattı.
Meral : Ah ! Acıdı canısı, görmeyeli kas falan mı yaptın sen ?
:
:
:Kızlar uzun bir süre sonra birlikte kahvaltı yapabildikleri için çok mutluydular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYMETLİM
Teen FictionKalp tüm kırgınlıkları affeder mi ? Peki yıllar sonra ortaya çıkan büyük sır her şeyi değiştirebilir mi ?