Güney hemen bir taksiye atlayıp hastaneye gider. Danışmadan Eylül'ün odasını öğrenir öğrenmez soluğu orda alır. Eylül için ne kadar çok endişeli olduğu dışardan bile belli oluyordu. Odanın önüne geldiğinde herkesin ağladığını görür. Hemen Serkan'ın yanına yaklaşır.Güney : Serkan ? Noldu abi ? Eylül iyi mi ? Konuşsana !!
Serkan : Eylül hiç iyi değil Güney ..
Güney : Noldu ? Nesi var ?
Odadan çıkan hemşire Eylül'ün uyandığını haber verip gider. Herkes içeri girer. Eylül'ün yüzünün solgun olduğunu fark ederler . Eylül gözlerini zorlukla açıp konuşmaya başlar..
Eylül : Yi-ne mi hasta-ne-deyiz ?
Serkan : Ama iyisin Eylül , merak etme . Hatta daha iyi olacaksın . Dimi kızlar ?
Eylül kızlara doğru baktığında Kader ve Meral'in birbirine uzak durduğunu farkeder. Gözleriyle Merali işaret ederek ,
Eylül : Kad-er ? Bir şey mi ... Oldu ?
Kader : Yoo .. Bir şey olmadı , ne olacaktı ki ? Dimi Meral !?
Kader Meral'in yanına gidip sarılır.
Kader (kısık sesle ) : Eylül'e bahsetme olanlardan , bu halinde bir de bize üzülmesin.
Meral başıyla onaylayıp Eylül'e döner.
Meral : Yok bir şey canısı .. İyiyiz biz merak etme , sen nasılsın ? İyisin dimi ? Bir anda mutfakta baygın halde görünce seni hepimiz çok korktuk. Hele Serkan ..
Kader : Sahi siz kimin evindeydiniz ?
Serkan : Eylül sizin tutmak istediğiniz evi tuttu. Songül'le biraz tartıştılar da ..
Cemre : Ne oldu ki ? Kötü bir şey mi ?
Güney : Songül saçma sapan konuştu .. Hatasını anlayacak ama merak etme Eylül ...
Eylül : Ben kız-mıyorum zaten .. Kendince haklı o da . Neyse ben ne zaman çıkıyor muşum ? Burası çok sıkıcı ... Ama bir yandan da kendimi yorgun hissediyorum .. Bu normal mi ?
Serkan ve kızlar Eylül'ün kanser olabileceğini düşünüyorlardı .. Hepsi içten içe Eylül'ün haline üzülüp korkuyorlardı .. Korkuları onu bu kadar erken kaybetme ihtimaliydi ...
***
5 GÜN SONRA
Eylül , Güney , Serkan ve Kader beraber hastaneye gelirler. Bugün tahlil sonuçları çıkacaktı. Serkan Güney'e doktorun anlattıklarını anlattığında Güney'de mahvolmuştu. Eylül'ün daha önce öldüğünü sandıklarında endişelendiğinden daha fazla endişeliydi ve bu hali Serkan'ı korkutuyordu. Eylül'e karşı hislerini öğrenememişti henüz . Ve eğer tahmin ettiği gibi bir şeyse ve Eylül de ona karşı ... Düşüncesi bile Serkan'ı yıkmaya yetiyordu. Eylül'e yaşattığı her şeyi şuan kendisi yaşıyordu. Sevdiği kıza verdiği zararın farkına varıyordu yavaş yavaş .. Geri dönüşü olacak mıydı bundan emin değildi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYMETLİM
Teen FictionKalp tüm kırgınlıkları affeder mi ? Peki yıllar sonra ortaya çıkan büyük sır her şeyi değiştirebilir mi ?