Kapıyı ağlamaktan gözleri şişmiş , darmadağın olmuş bir halde Songül açar. Eylül ve Güney'i kapıda gören Songül tekrar sinirlenir.Songül : Ya siz hala hangi yüzle benim kapıma gelebiliyorsunuz ya ?
Eylül : Songül , bak bugün bahçede söylediğin şeyler çok ağır imalar. Ben asla-
Songül : Ya sana defol git diyorum anlamıyor musun ya . Kocamı elimden aldın daha ne kadar mahvedeceksin beni !
Eylül : Son-gül .. Sen ne dediğinin farkında mısın ? Ben senin kardeşinim , ben asla sana ihanet etmem ! Ben kardeşlerimi sırtından bıçaklamam !
Songül sinirle Eylül'e bir tokat atar. Eylül dengesini kaybeder bir an. Serkan ve Meral hemen Eylül'ü tutarlar kollarından. Songül hızlıca içeri girer , Güney'de peşinden. Songül Eylül'ün eşyalarını valize doldurur.
Güney : Ya sen ne yapıyorsun Songül ? Siz kardeşsiniz ! Bende güya senin kocanım ama seni hiç tanıyamamışım. Sen bu kadar güvenirsin işte sevdiklerinde , bir kalemde silip atarsın .. Hem de bir hiç uğruna !
Songül : Ya sen utanıp özür dileyeceğine hala gelmiş bana onu savunuyorsun ya ! Asıl ben seni tanıyamamışım. Al şimdi sevgilini de defol git evimden..
Songül elindeki bavulla kapıya gelir , ardından da Güney çıkar dışarı . Songül bavulu Eylül'ün önüne atar.
Songül : Eşyalarını al git evimden , daha fazla yüzünü görmek istemiyorum. Bundan sonra senin Songül diye bir kardeşin yok !
Songül bağırarak söylemişti bunları. Ardından da kapıyı çarpıp eve girer. Ağlayarak kapının arkasına çömelir. Eylül de Songül'den farksız dışarda oturmuş ağlıyordu. Böyle büyük bir ihaneti asla kimseye yapmazdı , hele de canından çok sevdiği kardeşi yerine koyduğu birine ..
Meral : Eylül hadi kalk , bize gidelim. Bak daha yeni çıktın hastaneden , sana bir şey olmasından korkuyoruz kardeşim. Hadi lütfen ..
Eylül Meral kardeşim deyince hıçkırarak ağlamaya başlar. Aklında Songül vardı , onun sözlerini .. Böyle bir şeyi kabullenemiyordu. Meral'in ısrarları üzerine ayağa kalkar ve yürümeye başlarlar.
Eylül : Meral ben sadece ordan gitmeyi kabul ettim. Senin evine gelemem. Yanımda biraz para var , kızlarla kararlaştırdığımız evi tutmak istiyorum. İstersen sende benimle kal ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYMETLİM
Teen FictionKalp tüm kırgınlıkları affeder mi ? Peki yıllar sonra ortaya çıkan büyük sır her şeyi değiştirebilir mi ?