5. Bölüm - İş İlanı

920 40 10
                                    


Cemre ve Serkan kafeden el ele çıkarlar. Biraz daha gezdikten sonra Serkan Cemre'yi Merallerin evine bırakır , ordan da evine geçer.
Kızlar ve Güney de biraz daha oturduktan sonra  eve geçerler. Meral yolda kızlardan ayrılıp evine gider.

Songül ve Kader mutfakta akşam için bir seyler hazırlarken Eylül de yolda gelirken fotoğrafını çektiği başvurusunu inceliyordu . Odaya gelen Güney Eylül'ün konuşmalarını duyar.

Eylül : Evet , daha önce yapmıştım . Tecrübem var. Ne zaman geliyim ? Yarın olur , peki teşekkürler ..

Eylül telefonu kapatıp sehbanın üstüne koyar. Ardından Güney gelir.

Güney : Hayırdır Eylül ? Nereye gidiyorsun ?

Eylül : Yolda bir iş başvurusu görmüştüm , bende fotoğrafını çektim . Modellik işi , biliyorsun daha önce yapmıştım . Yarın görüşmeye gidicem , kabul ederlerse en azından okullar açılana kadar biraz para biriktiririm .

Bu sırada içeriye Kader ve Songül girer. 

Kader : Ne konuşuyorsunuz öyle bakalım ?

Eylül : Gelirken bir iş ilanı gördümde , modellik işi .. Yarın görüşmeye gidicem .

Songül : Ne gerek var çalışmana Eylül ? Eğer para-

Eylül : Songül kardeşlerim için .. Onlar için para biriktirmeye başlıycam . Hem biz sürekli burda kalamayız ki , yurttan ayrılmamıza da az kaldı zaten ..
Hem ev kiralamak için falan gereken para için-

Güney : Kızım o nasıl laf .. Burası sizinde eviniz , dimi Songül ?

Songül : Tabi kızım .. Gerekirse Zehra ablayla Sedef'i kovarım ama siz kalırsınız burda .

Eylül : Teşekkür ederiz .. Tabiki kalırız ama sonuçta artık bizimde evimizi kurmamız gerekiyo . Dimi Kader ?

Kader : Aynen kardeşim , bizde sizl mutluyuz ama siz evlisiniz artık .. Bizde kız kıza bir ev tutarız . Hem size yakın bir yerlerden ev tutarız olmaz mı ?

Songül : Neyse kardeşim , siz öyle istiyorsanız öyle olsun .. Ama bakın hiç öyle acele etmeyin olur mu ? Evi ayarlayıncaya kadar burda kalıcaksınız ona göre ..

Eylül : Tamam annecim ,

deyip gülerek Songül'e sarılır , ardından da Kader ..

****

Meral eve geldiğinde bahçede oturan Cemre'yi görür , yanına gider.

Meral : Cemre , hayırdır ? Niye sırıtıp duruyorsun ?

Cemre : Serkan'la sevgili olduk ..

Meral : Ne-e ? Yani siz .. Eylül'ün haberi var mı ?

Cemre : Serkan bana çıkma teklifi ettiğinde Eylül'e sordum , Eylül'de kabul et dedi bana ..

Meral Cemre'nin böyle bir şeyi kabul etmesine şaşırmıştı . Daha önce kendisine Mert'le sevgili olduğunu için kızan Cemre'nin şuanda Eylül'ün eski sevgilisiyle sevgili olması çok saçmaydı .. Yinede bir şey söylemedi .

Meral : Neyse ben bir dedeme bakiyim diyerek içeri geçer.

Cemre son günlerde herkesin ona mesafeli davrandığını düşünür.. Meral'in böyle davranması acayip gelir ona . Sonuçta o da Kader'in eski sevgilisiyle çıkıyordu ve kızlar Meral'e hiç tepki göstermiyorlardı .. Onun yanında sadece Serkan kalmıştı .. Bir tek o ...

****

Sabah Eylül Kader'le beraber ajansa gider. Görüşme sonrası Eylül'ün bir iki fotoğrafını çekerler ve iş konusunda anlaşırlar. Haftaya çekilecek reklam filmi için görüşmeye beklediklerini söylerler.
Eylül ve Kader ajanstan çıkınca Meral'in evine uğrarlar.

Meral uyandıktan sonra kahvaltı için bahçeye çıkar. Sofraya oturduklarında Meral'in telefonuna bir mesaj gelir.

" Ne bu bahçedekiler , ne de bu evdekiler senin .. Dikkatli ol , sıra sana gelmeden gerçek torunun kim olduğunu söyle herkese .. "

Tam bu sırada ön bahçeden sesler gelir. Meral ve Cemre koşarak ön tarafa giderler ve Meral gördükleri karşısında çığlık atar ..

Veee son .. 😁😂😁 Acaba Meral ne gördü ? Mesajları gönderen kim ? Herkes kendince Cemre'ye cephe aldı gibi .. Sizce Cemre bir seçim yapması gerekirse kimi seçer ? Kızları yoksa Serkan'ı ??
Yorumlarınızı belirtin lütfen 🙏❤
Herkese iyi okumlarr 🍭

- Burcu

KIYMETLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin