Güney duyduklarının verdiği şokla yerinden kıpırdayamaz. Olayları anlamaya çalışıyordu.Selin : Konuşsana Ekrem .. Yaşıyo diyorsun , nerde benim kızım ? Niye beni kızımdan , Güney'i ikizinden ayırdın ? Konuşsana !
Güney kendine gelip kapıdan içeri girer..
Güney : Konuşsana baba. Hadi anlat her şeyi .. Ne halt yediğini anlat. Niye mahvettin bizim hayatımızı ?
Ekrem : Güney doğru konuş benimle ! Hem sen neyden bahsediyorsun ? Napmışım ben ?
Güney : Ya bide hala inkar ediyorsun ya , az önce kulaklarımla duydum her şeyi .. Kim benim kardeşim ? Naptın ona ?
Ekrem : Sen bide kapı mı dinliyorsun ? Bu mu bizim verdiğimiz terbiye ?
Güney : Ya sen hala neyden bahsediyorsun ? Duydum diyorum her şeyi .. Naptın sen bize ? Baba demeye bile utanıyorum , hayatımızı mahvettin sen bizim ya .. Hemen söyle , kim benim kardeşim ?
Ekrem : Güney .. Bak ben-
Güney : Sana kardeşimin kim olduğunu söyle diyorum. Ardından da burdan gidicem , ikinizde bir daha ne beni ne de kardeşimi - tabii bulabilirsem - göremiyceksiniz.
Selin : Güney .. Bak benim hiçbir şeyden haberim yoktu , yemin ederim. Az önce anlattı baban her şeyi ..
Güney : Eğer seni silmemi istemiyorsan anlat her şeyi anne.
Ekrem : Selin !
Selin : Anlatıcam oğlum. Nolur benden nefret etme. Bak babanın şirketi iflas etmek üzereymiş , başka bir şirketle ortak olmazsa batacakmış şirketimiz. Babanın ortaklarının karısıyla çocukları olmuyormuş , bu yüzden bizim ikizlerimiz olacağını duyup babanla anlaşmaya girmişler. Bana da kızımın doğum sırasında öldüğünü sadece senin kurtulduğunu söylediler. Gerçekten benim hiçbir şeyden haberim yoktu.
Güney : Peki benim bir kardeşim olduğunu ve öldüğünü niye sakladınız bugüne kadar ? Neden ?
Selin : Üzülmeni istemedim oğlum , doğumdan önce senin ve kardeşin için aldığımız eşyalar çatı katındaki odada. Bazen oraya girip kardeşin için aldığımız eşyaları alıp kokluyorum. Hiç doğmadığını bildiğim kızımın eşyalarına sarılarak avunuyordum ..
Güney'de Selin'de ağlıyordu. Ekrem Selin konuşmaya başladığında odadan çıkıp diğer odaya gitmişti . Güney son yarım saat içinde duyduklarını hazmedememişti henüz.
Kardeşi kim bilir nerdeydi .. Ve şuan da yaşıyor mu onu da bilmiyordu. Ama ölü ya da diri kardeşini bulacaktı...Güney : Peki kime verdiler benim kardeşimi ? Hala aklım almıyor ya , nasıl olabilir böyle bir şey anne ?
Selin : Baban adamın ve karısının öldüğünü söyledi. Kardeşini benden aldıktan sonra burdan taşınmışlar. Zaten 6 ay geçmeden de karısı ölmüş . Adam kıza tek başına bakamayacağını anlayınca Adıyaman'a gitmiş ailesinin yanına , sonra da ordan bir kadınla evlenmiş.. 6 yıl önce de adam ölmüş. Sonrasında kıza noldu , şuan nerde babanda bilmiyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYMETLİM
Teen FictionKalp tüm kırgınlıkları affeder mi ? Peki yıllar sonra ortaya çıkan büyük sır her şeyi değiştirebilir mi ?