13. Bölüm - Hayal Kırıklığı

661 36 13
                                    


Güney Songül'ün bu kadar düşüncesiz davranmasını hazmedemiyordu. Onu ne kadar çok merak edebileceğini Songül de gayet iyi biliyordu. Telefonu titreyince hızlıca ekranı açtı. Mesaj Eylül'dendi ..

" Güney şimdi geldim eve , kızlar uyumuşlar. Songül'de burda merak etme , iyi . Ben sabah ona söylerim aradığını , iyi geceler .. "

Güney Songül'e kızsa da güvenli bir yerde olduğu için içi rahattı . Kafasını çevirip hazırladığı masaya baktı , ardından da üstündeki takım ebiseye .. Masaya doğru eğildi , yaktığı mumları söndürüp odadan çıktı ...

***

Sabah kızlar hep birlikte masadaydı. Songül ekmek almak için uzandığında Eylül'le elleri birbirine değer . Hemen geri çeker elini . Eylül şaşırmıştı. Songül'le aralarının iyi olduğunu sanıyordu.

Eylül : Songül ? Bir şey mi oldu ?

Songül : Yok bir şey .. Neyse kızlar ben doydum , size afiyet olsun. Çıkıyorum ben hadi görüşürüz .

Eylül : Songül bi saniye , Dün Güney sordu seni.  Kaç kere aramış , ulaşamamış. Ben de burda olduğunu söyledim. Merak etmiş seni , ara istersen ..

Songül : Noluyo sana ya , niye karışıyorsun sen benim ilişkime. Evliyiz biz Eylül , tartışırız da barışırız da .. Sen karışma !

Songül sinirle söylenip çıktı evden . Kızlar şaşkındı , en çok ta Eylül .. O bu sözleri hakedicek bir şey yapmadığını düşünüyordu.

Kader : Noluyo ya ? Niye sinirlendi ki şimdi ?

Eylül : Anlamadım ki .. Güney'le araları bozuk galiba , Güney'de ne yapsam diye bize sordu dün. Akşama süpriz yemek falan yapıcaktı ama Songül'e ulaşamamış. Sesi çok kötü geliyordu ..

Cemre : Güney çok üzülmüştür gelmeyince . Meral keşke dün telefonu açsaydın.

Meral : Ben napiyim canısı , Songül açmiycaksın dedi. Ben de bir şey yapamadım ..

***

Güney sabah uykusuz bir halde kalktı yataktan , ardından bir iki parça kıyafet alıp çıktı evden. Annesinin evine gitti. Odasına girmek için üst kata çıktığında annesini bugüne kadar girilmesinin yasak olduğunu bilidiği odadan çıkarken yakalar. Annesi Güney'i farkettiğinde telaşla kapıyı kilitler.

KIYMETLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin