Meral'in arabasının camlarını kırmıştı birisi .. Peki kimdi bu ? Ne istiyordu ondan ? Meral bunları düşünürken telefonuna yeni bir mesaj gelir .
" Şimdilik arabanla kurtuldun , diğerinde bu kadar şanslı olmayabilirsin çakma torun ;) Sevdiklerinin zarar görmesini istemiyorsun gerçekleri bir an önce anlat .. "
Cemre : Kim yaptı bunu ya ? Meral ? İyi misin sen ?
Meral bir şey söyleyemeden olduğu yere çöker. Eylül ve Kader de gelir yanlarına ..
Eylül : Meral ? Ne oldu canım ? İyi misin ?
Cemre kızlara başıyla Meral'in arabasını işaret eder.
Kader : Noldu burda Meral ? Kim yaptı bunu ?
Meral : Bi-bilmiyorum .. Bir anda ses geldi , bi-bizde Cemre'yle geldik buraya . Neyse boşverin , tamire veririm ben arabayı hadi içeri geçelim ..
Meral'in böyle söylemesi üzerine kızlar şaşırır. Şişesi kırılan bir ojesi için iki gün ağlayan Meral , şimdi arabasını umursamıyordu .. Şaşkınlıkları gizleyemeyip Meral'in peşinden arka bahçeye gittiler.
Eylül : Meral , canısı .. Noldu sana ?
Meral : Aman , ne olcak canım .. Hiçbir şey olmadı . Sadece artık böyle şeyleri kafaya takmamaya karar verdim . Neyse , ee siz niye gelmiştiniz ?
Kader : Eylül bugün işe başvurdu vee kabul ettiler. Haftaya yapılacak deneme çekimine çağırdılar Eylül'ü ..
Meral : Modellik işi mi ?
Eylül : Evet canısı .
Cemre : Çok sevindim kardeşim , hayırlı olsun .
Eylül : Sağol ..
Cemre Eylül'ün ona neden mesafeli davrandığını anlamıyordu . Oysa Serkan'ın teklifini kabul etmesini isteyen oydu ..
Cemre bunları düşünürken Meral'in telefonuna mesaj gelir. Meral mesaj gönderenin Serkan olduğunu görünce telefonu Cemre'ye uzatır ve kızlarla konuşmaya devam eder.Meral : Eylül , canısı .. Sen niye çalışmak istiyorsun ?
Eylül : Meral artık lise bitti biliyorsun , bende kardeşlerim için para biriktirmeye başladım . İlerde onların iyi bir hayatı olsun istiyorum ..
Cemre Serkan'ın mesajını görünce gülümser ..
" Nasılsın canım ? Seni merak ettim .. '
Hemen cevap yazar..
" İyiyim canım , kızlarla oturuyoruz .. Sen nasılsın ? '
Cemre'nin gülümseyerek telefona baktığını gören Eylül gözlerini devirir. Ne ara bu hale gelmişlerdi ki ? İki gün önce Serkan'la mesajlaşan Cemre değil de kendisiydi .. Ama artık her şey için çok geçti . Kardeşinin mutluluğunu her şeye değişirdi. Aşkından ölecek bile olsa bunu Cemre'ye yapamazdı...
2 GÜN SONRA
Sınav sonuçları bugün açıklanıyordu .Kızlar , Songül ve Güney'in evinde toplanmışlardı. Cemre Serkan'ı da davet etmişti ama Serkan bir işi olduğunu söylemişti. İşleri bitince buluşup bir kutlama yapmaya karar vermişlerdi.
Kader : Güney hadi aç şu bilgisayarı .. Heyecandan bayılıcam şimdi.
Güney : Tamam Kader , açıyorum bi sakin olur musun ?
Güney sınav sonuç ekranını açar. İlk önce Kader bakar. Puanı Tıp Fakültesini kazanmayı yetiyordu. Kader sevinçten ağlamaya başlar. Kızlar Kader'in puanının düşük olduğunu sanıp üzülürler.
Eylül : Üzülme Kader ...
Cemre : İstersen sende seneye girersin ..
Kader : Kızlar ..
Meral : Ağlama canısı ..
Songül : Takma kafana kardeşim , bu sene beraber çalışıp seneye birlikte gireriz ..
Kader : Tıp Fakültesi ...
Hepsi : Ne ??
Kader : Tıp Fakültesini kazanmışım ..
Meral : Oha canısı .. Ben şok ! Sen şimdi Tıp Fakültesini kazandın ve ağlıyor musun ?
Kader hem ağlayıp hem de gülüyordu ..
Kader : Evet
Songül : Te Allhım yarabbim ..
Herkes Kader'in bu haline güler. Daha sonra Meral , Cemre , Eylül ve en sonunda da Güney bakar puanlarına ..
Meral konservatuara , Cemre moda tasarımına , Eylül öğretmenliğe , Güney de işletmeye yetecek puan kazanmışlardı.
Hafta sonu hep beraber üniversiteleri gezip kararlarını vereceklerdi ...Eveeet , nasılsınız arkadaşlar ? Bölümleri beğeniyorsunuzdur inşallah .🙏
Şimdiden belirtmek istiyorum , üniversite sınav tercihleri , yerleşmeleri hakkında pek bilgim olmadığı için tahmini üzere yazıyorum bölümleri .Hatalarım olursa kusura bakmayın Diğer bölümü henüz bitiremedim , yetişirse yarın atıcam , yetişmezse perşembe günü paylaşırım en geç ..
Herkese iyi okumalar diliyorum 🎈-Burcu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYMETLİM
Teen FictionKalp tüm kırgınlıkları affeder mi ? Peki yıllar sonra ortaya çıkan büyük sır her şeyi değiştirebilir mi ?