18. Bölüm - Ortaya Çıkan Yalanlar

733 38 23
                                    


Kader : Ne !?

Meral : Kader .. Be-n gerçekten-

Kader : Meral sen ne diyorsun ? Ne demek benim yerime geçtin ?

Meral : Kader ben çok büyük bir hata yaptım. Sana , hatta herkese yalan söyledim. Sadri Bey aslında benim değil senin deden. Ben bunu öğrendiğimde aslında söyliycektim sana ama Zehra abla engel oldu bana. Ben sana da sordum , eğer sen olsaydın o parayı almayacaktın. Ben hepimiz için kabullendim. Size iyi bir hayat-

Kader : Ya Meral sen ne dediğinin farkında mısın ?  Şa-ka falan mı ? Sen nasıl böyle bir şeyi yaparsın ya ? Sen benim kardeşimdin ! Nasıl yaptın bunu bana ?

Meral : Kader kardeşim ben çok özür dilerim , gerçekten .. Bak ben kaç defa anlatmaya çalıştım sana ama hiçbirinde söyleyemedim. Banu bu yüzden geldi yurda .. Siz benim yüzümden ölüyordunuz nerdeyse . Ben kaç aydır vicdan azabı çekiyorum. Geceleri uyuyamıyorum. Gerçekten yaptıklarım için çok pişmanım Kader .. Seni kaybetmek istemiyorum kardeşim .

Kader : Sen benim için bittin artık Meral ! Biz kardeştik , sen bana , bize ihanet ettin ! Biz ölüyorduk nerdeyse .. Hem de senin para hırsın yüzünden. Orda bile gerçekleri söylemedin , bizi kurtarma hakkın vardı ama sen bunu bile kullanmadın.  Sen kardeşlerini paraya tercih ettiğin gün bittin bizim için !

Herkes şok içinde olanları izliyordu. Serkan aynı yerinde oturuyordu. Cemre Meral'in Kader'e yaptığı bu ihaneti kabullenemiyordu. O da silmişti o anda Meral'i . Kader'le beraber Eylülbeklemek için oradaki banklardan birine oturdular. Meral kimsenin yüzüne bakamıyordu. Mert Meral'in böyle bir şey yapmış olmasına şaşkındı. Aylardır herkesi kandırmıştı Meral. Mert Meral'in yanından kalkıp ilerde ayakta beklemeye başladı. Herkes içten içe Meral'e kızgındı şuan. Kader daha çok kırgındı Meral'e . Kardeşi yerine koyduğu bir insandan böyle bir ihaneti asla beklemiyordu. Şuan tek düşündüğü Eylül'ün neden içerde olduğuydu...

Kader : Eylül'e noldu ? Niye hastaneye geldiniz ? İyi mi kardeşim ?

Mert : Ne olduğunu bilmiyoruz. En son kahve yapıyordu....

FLASHBACK

Mert , Meral ve Serkan koltuklara oturmuş sohbet ediyorlardı. Eylül'ün uzun süredir gelmediğini farkeden Serkan Eylül'ü merak etmişti.

Serkan : Meral Eylül nerde kaldı ya ?

Meral : Kahve yapıcaktı canısı , durun ben bi bakıp geliyim..

KIYMETLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin