23. Bölüm - Tehlikenin İçinde

745 35 20
                                    

" Bazen aşklar bir ömürlük olmaz. Zamanı geldiğinde , sevgiler bitip yerini anlaşmazlıklar almaya başladığında bitirmeli insan her şeyi. Devam etmek ne aralarındaki bağı güçlendirir, ne de onları ölümsüzleştirir .. "

   23. Bölüm - Tehlikenin İçinde
- Sensizde olur..

Eylül arabadan indiği gibi gidip kıza sarılır. Ardından kulağına doğru eğilip,

Eylül : Sakın korkma tamam mı ? O sana bir şey yapamayacak.

Eylül geri çekilmeye çalışırken kızın üstündeki şey dikkatini çeker. Ceketini açtığında gördüğü şeyle gözleri kocaman olur...

***

Güney Eylülarar. Ulaşamayınca da kızları arar.

Güney : Alo Meral , nasılsın canısı ?

Meral : Biz iyiyiz , asıl siz nasılsınız canısı ? Kaç gündür Eylül de aramıyo, nerde bizimki ? Telefona versene şunu..

Güney : Şeyy .. Eylül şuan yanımda değil, sonra konuşursunuz

Meral : İyi o zaman , ben bi onu ariyim.

Güney : Arama !

Meral : Aa ! Noluyo Güney ? Hayırdır ? Kardeşimizle de mi görüşemiycez artık ? Dur bi saniye Kader, ağzının payını vermeye çalışıyorum arkadaşın !

Güney : Hop hop sakin. Ben boşuna aramayın diye şeyettim. Eylül telefonunu burda unutmuş. Gelince söylerim konuşursunuz olur mu canısı ?

Meral : İyi madem öyle olsun bu seferlik. Ay tamam al Kader, başımın etini yedin iki saattir. Konuşta rahatla.

Kader : Alo , enişte naber ?

Güney'in yüzündeki gülümseme gidiverir bi anda. Kader de kırdığı potun farkına varıp düzeltmeye çalışır.

Kader : Ayy Güney , çok özür dilerim ya. Ben aslında öyle demek istemedim . Ağız alışkanlığı yani , ayy ben çok saçmalıyorum. Ya Meral sen bu telefonu niye verdin bana ? Boşu boşuna kızdırdık enişte- yani şeyi Güney'i evet Güney'i. Off tekrardan kusura bakma Güney, ben kapatiyim en iyisi..

Güney : Tamam Kader, hadi görüşürüz..

***

Eylül kızın üzerindeki zaman ayarlı bombayı görünce ne yapacağını bilemez. Eli cebindeki telefona gittiği an karşıdaki kadınla göz göze gelirler. Kadının elindeki kumandayı görmesiyle ikinci bir şok yaşar.

KIYMETLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin