20. Bölüm - Yüzleşme / Sezon Finali

796 40 18
                                    

***

Günler sonra hastaneden sevindirici haber gelir. Eylül'e uygun bir ilik bulunmuştur. Bu kişi kimseninin beklemediği biridir.. Güney. Testler sonucunda Eylül ve Güney'in arasında bir bağ olduğu anlaşılır. Güney kardeşinin Eylül olabileceğinden şüphelenir. Bu ihtimal bugüne kadar hissettiği tüm duygularının sebebini açıklıyordur. Güney hemen hastaneye gidip gerçeklerini öğrenmek ister .. Eylülarayıp beraber hastaneye giderler. Güney ve Eylül dna testini yaptırmış sonuçları bekliyorlardı. Eylül bir yandan bunu çok saçma bulurken diğer yandan Güney'e karşı olan yakınlığıyla acaba olabilir mi diye düşünüyordu ..
Selin Zehra'dan bıkmış , evden kovmuştur. Zehra ses çıkarmadan Sedef'i de alıp evden gider. Selin Zehra'nın bu kadar kolay pes edeceğini tahmin etmiyordu ama Zehra kendini garantiye almıştı ..
Günler önce Selin'nin odasına girmiş ve takılarından gözüne pahalı gözükenlerini almıştı. En azından bir süre idare edebilirim diye düşünür ve soluğu Songül'ün yanında alır...
Banu günler önce bir caddenin mobese kameralarına yaklanmış ve saatler sonra da başka bir caddede cesedi bulunmuştu. Hızla karşıdan karşıya geçmeye çalışırken bir aracın altında kalmıştı. Kader annesinin ölüm haberini aldığında çok kötü olmuştu. Her ne kadar kardeşini öldürmüş olsa da annesiydi onun ve ona kıyamıyordu.
Meral mesajları gönderip onu takip eden kişinin Banu olduğunu düşünmüş olsa da Banu'nun ölümünden sonra gerçekleri asla kimse öğrenemeyecekti ..
Meral ve Kader Banu'nun cenazesinde barışırlar. Kader Meral'e de bir şey olsa dayanamazdı.. Tüm kırgınlıklarını bir kenara bırakıp kardeşine sarıldı. Eylül tedavilerden dolayı çok yorgun ve bitkin olduğu için cenazeye gelemedi. Cenazeden sonra hep beraber kızların evine gidip Eylülziyaret ettiler.

KIYMETLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin