Cemre Güneylerden çıkıp Serkan'la buluşacakları kafeye gider. Ardından Serkan gelir.Serkan : Cemre ne içersin ?
Cemre : Hm .. Ben bi white chocolate mocha alıyim ..
Serkan önce Cemre'ye sonra menüye bakar , ardından da cebine ..
Parasının yetebileceği bir şey bulmaya çalışıyordu.Serkan : Iı .. Ben de bi çay aliyim o zaman .
Garson siparişi aldıktan sonra masadan uzaklaşır..
Serkan : Nasılsın canım ? Sonuçlara baktınız mı ?
Cemre : Baktık canım .. Ben moda tasarımı yazabileceğim , puanım yetiyor. Yaa Serkan sonunda hayallerime kavuşacağım .
Serkan : Tebrik ederim canım .
Cemre : Sen baktın mı peki ? Hangi bölümü istiyordun sen ? Şey .. Ben-
Serkan Cemre'nin haline şaşırmıştı. Oysa Eylül onun tüm hayallerini biliyordu. Cemre'yle çocukluktan bu yana tanışıyor olmalarına rağmen Cemre'yle beraber bir hayalleri bile olmamıştı. Bundan sonra beraber ne yapacaklarını , ilerde yan yana olup olmayacakları hakkında hiçbir fikri yoktu.. Anlaşılan Cemre de hiç düşünmemişti.
Serkan : Bilgisayar mühendisliği ..
Cemre : Hah , evet .. Peki tutuyor mu ?
Serkan'ın yüzü düşer o anda .. Aslında iki sınavı da gayet iyi geçmişti ama puanı o kadar da iyi gelmemişti ..
Serkan : Hayır .. İşletme yazıcam artık .
Cemre de üzülmüştü . Uzanıp Serkan'nın masanın üzerindeki elini tutar. Serkan da Cemre de kendini garip hisseder o anda .. Az önce sevgili olmalarına rağmen yaptıklarının yanlış olduğunu düşünürler .
Cemre kendini toparlar ve elini çeker.Cemre : Üzülme Serkan .. Yani işletmede çok kötü bir bölüm değil .. Güney'in de istediği bölüm gelmemiş , o da işletme yazacakmış .
Serkan Güney'in de işletme istemediğini biliyordu , üzülmüştü ..
Biraz da çocukluk anılarından bahsettikten sonra kafeden kalktılar.
Ertesi gün kızlar ve Güney hep beraber gitmek isteyebileceklerini düşündükleri üniversiteler hakkında araştırma yaptılar ve kampüsleri görmek için üniversiteye ziyarete gittiler. Songül kızlara pek belli etmesede biraz üzgündü . Tüm arkadaşları ve kocası üniversite hayalleri kurarken o evde oturacaktı . Düşündükçe morali daha da bozuluyordu ..
Eylül istediği bölüm gelmesiyle kendince çok hoş , eski bir bina olan üniversiteyi gezdi . İnternette hocalarının gayet başarılı oldukları yazıyordu. Üniversiteyi gezerken Güney'in dikkatini bölümler çekmişti. İşletme kampüsü de bulunan büyük bir üniversiteydi burası .. Eylül'ün anlattıklarından yararlanmış ve o da burda okumak istediğine karar vermişti. Aynı onlar gibi bu üniversiteye gelen ve burda okuyacak bir tanıdık daha vardı ...***
Kızlar üniversite tercihlerini yaptıktan sonra part-time işlerde çalışmaya başlarlar. Kader Tıp Fakültesine gideceği için şimdiden derslere başlar.. Cemre bir moda evinde asistanlık yapmaya , Songül de Meral ve Serkan'ın canlı müzik yaptığı kafede Güney'in yanında garsonluğa başlar.
***
Ertesi gün Cemre Serkan'la buluşur. Songül ve Güney beraber sahile giderler. Kader kardeşinin mezarını ziyarete gider. Meral de Eylül'le beraber alışverişe gider.
Eylül : Meral ne gerek vardı bu kadar şeye ..
Meral : Kızım biz artık ünlü sayılırız. Bir sürü kıyafetimiz olmak zorunda .. Hem onların hepsini sana almadık , bak şu üçü senin , diğer poşettekiler Kader'in , benim elimdekilerde de Songül ve Cemre'ye ..
Eylül : Ee canısı .. Biz sana kıyafet almayı unuttuk ..
Meral : Eyvah ! Hadi yürü canısı ..
Eylül ve Meral biraz daha gezdikten sonra bir kafeye otururlar.
Eylül : Meral ben lavaboya gidip geliyorum tamam mı ?
Meral : Tamam canısı ..
***
Eylül'ün gelmediğini gören Meral merak eder . Ayağa kalktığında telefonuna bir mesaj gelir...
" Sana acele etmen gerektiğini söylemiştim , senin yaptıklarının bedelini yanındaki kız mı ödeyecek yoksa :'( Yazık ..
Acele et . Lavabo sağ tarafta ;) "Evetttt , ben geldiim !! Biraz geç kaldım kusura bakmayın arkadaşlar .. İnternet bulamadığım için bölüm paylaşımı yapamadım malesef . Ama artık daha sık gelecek bölümler ..
Nasılsınız bu arada ? Bölümler nasıl ? Yavaş yavaş heyecan artıyor sanki 😉😅
Sizce Meral'e mesaj gönderen kim ? Meral Eylül'ü kurtarabilecek mi ? Serkan ve Cemre ilişkilerinin sağlam olmadığının farkında .. Sizce önce kim diğerinden vazgeçer ? Yorumlarınızı bekliyorum 😇
İyi okumlaaar 🍭- Burcu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYMETLİM
Teen FictionKalp tüm kırgınlıkları affeder mi ? Peki yıllar sonra ortaya çıkan büyük sır her şeyi değiştirebilir mi ?