Zase škola

267 8 0
                                    

Cŕŕn. Zvoní mi ten príšerný budík. A zas je to tu nový školský rok. Dnes nastupujem už do 3 ročníka. Rýchlo som vybehla z postele a išla si spraviť rannú hygienu. Zbehla som dolu po schodoch kde už na mňa čakala moja mama.

"Dobré ráno slniečko" pozdravila ma. Hneď ako som jej odpovedala sadla som si ku stolu a začala jesť raňajky . "Choď sa rýchlo nachystať Zarka lebo máme ešte dlhú cestu pred sebou. A nesmieš meškať hneď prvý deň."

Hneď ako mi to povedala odišla som od stola a rýchlo sa išla obliecť. Keďže je prvý školský deň musela som byť dokonalá. Na svojom výzore som si celkom potrpela ale ostatných som nikdy nesúdila. Vybrala som teda zo šatníka krátke červené šaty (obrázok pod textom) a ktomu som sa rozhodla dať si čierne lodičky.

 Vybrala som teda zo šatníka krátke červené šaty (obrázok pod textom) a ktomu som sa rozhodla dať si čierne lodičky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na tvár som si na niesla už len trochu mejkapu keďže sa moc nemalujem a bola som pripravená vyraziť. Zobrala som teda kabelku a cestovnú tašku a zišla som dolu za mamou. "Mami som pripravená, môžeme vyraziť." zakričala som na ňu.

.............................

Tak a už sme tu. Môj druhý domov. Trenčín bolo naozaj úžasné mesto. Hneď ako som sem v prvý deň nastúpila na strednú vedela som že si ho zamilujem. Mamina ma vyhodila pri škole a išla mi odložiť veci na internát. Ja som sa ponáhľala ku vchodu našej školy kde ma už nedočkavo vykúkala moja kamarátka Mia.

S Miou sa poznám od kedy sme sa presťahovali sem na Slovensko. Boli sme dobré kamarátky aj keď každá sme chodili inam na základnú. No spolu sme sa rozhodli že pôjdeme na tú istú strednú. Dnes sme tu už tretí rok a všetko prežívame spolu.

" Miaa", kričala som na ňu a kývala jej už z diaľky. Rozbehla som sa za ňou a silno ju objala. Objatie mi samozrejme  hneď opätovala. A tak sme sa pobrali do triedy. Sadli sme si samozrejme spolu do lavice a hneď na to do triedy vošla aj naša triedna učiteľka. Popriala nám veľa šťastia, porozprávala nám čo nás tento rok čaká a mohli sme ísť.

S Miou sme sa okamžite pobrali za našimi mamami na internát. Tie už nás tam netrpezlivo čakali. "Tento rok budete na izbe zase len dve." Oznámili nám hneď po príchode. "A na vašj bunke budete mať vaše ďalšie tri kamarátky". S Miou sme sa začali neskutočne tešiť.

Pred tým než sme išli na internát sme mali mierne obavy koho nám môžu dať ale dopadlo to nakoniec dobre. Na bunke sme mali moju dobrú kamarátku zo základnej školy Charlotte aj s jej spolužiačkou Hanah a ešte jednou zo zdravotky Nicol.

Všetky tri boli naše veľmi dobré kamarátky aj keď do teraz sme s nimi ešte na bunke neboli. Keď nám teda odovzdali kľúče išli sme sa rýchlo vybaliť aby sme mali konečne celý deň už len pre seba.

Rozlúčili sme sa s maminami a pobrali sa za babami do vedľajšej izby osláviť začiatok školského roka.

Football Love Where stories live. Discover now