Tanec

154 8 0
                                    

Svadba bola v plnom prúde. Po polievke a hlavnom jedle sme všetci čakali na prvý tanec novomanželov. Filip našťastie nesedel pri našom stole takže som aspoň chvíľu nemala žiadne nervy ani stres a mohla som si užívať túto krásnu svadbu.

Ich tanec bol naozaj krásny. Skoro som sa rozplakala keď som videla aký boli krásny.

Po ich tanci však prišlo nemilé prekvapenie pre mňa. Vraj teraz má ísť tanec hlavnej družičky. Keď ma vyzvali aby som prišla na parket snažila som sa čo najnenápadnejšie zdrhnúť. No keď som už otvárala dvere sáli zastavil ma Filip. "Nikam nejdeš princezná" žmurkol na mňa, chytil ma zozadu okolo pásu a ťahá ma na parket. Všetky pohľady padli na nás. Moji rodičia sa pozerali s otvorenými ústami na Filipa a pohľadmi sa navzájom pýtali kto to je. Celá rodina na nás hľadela a nikto tomu nerozumel.

Pozerala som sa naňho ako na vraha. Nechápala som čo si to dovolil. Myslela som si že sa prepadnem od hanby. Pustili nám pomalý slaďák a Filip mi dal jednu ruku okolo pása a druhou držal tu moju.

"Môžeš mi povedať prečo si to spravil?" Nahnevane som po ňom zazrela. On sa uškrnul. "Si zlatá keď sa hneváš vieš to?" Rozčúlil ma ešte viac no trochu mi to polichotilo a tak som sa začervenala. "A nečervenaj sa" dodal k tomu.

Ako dohrala hudba rýchlo som odišla von pred budovu na dýchať sa čerstvého vzduchu. Bola som strašne nervózna a myslela som že asi vybuchnem od nervov. Strašne ma nahneval.

"Boli ste strašne pekný" prišla za mnou moja sesternica. "Chodíte spolu?" Pozerala natešene na mňa. "Vidím ho asi tretí krát v živote a nie nechodíme spolu" odvrkla som jej. "Pokoj, nemusíš byť na mňa hnusná, myslím však že jemu sa celkom páčiš, mala by si o ňom aspoň pouvažovať." Žmurkla na mňa a odišla. "Veď aj on mne." pomyslela som si a pousmiala sa nad tým.

"Dúfam že sa už nehneváš?" Prišiel za mnou Filip. "Zaslúžil by si si jednu poriadnu facku." Zasmiala som sa však nad tým. Nemala som chuť sa s ním hádať a asi som sa doňho zaľúbila.

Celý večer sme potom boli spolu. Rozprávali sme sa a stále ma ťahal tancovať. Bol veľmi milý a bolo mi s ním dobre. Občas sa na nás zrejme aj niekto pozrel a rozprával sa o nás ale bolo mi to už jedno. Cítila som sa veľmi príjemne. Ani v sne by mi nenapadlo že zažijem takéto niečo na tejto svadbe.

Football Love Where stories live. Discover now