Zase on

185 7 0
                                    

Bolo asi krátko po 17-tej keď sa moji kamaráti rozhodli že moje narodeniny musíme osláviť aj poriadným jedlom.

Prišli sme do reštaurácie Sihoť, ktorá je blízko futbalového štadióna. Bolo to síce dosť ďaleko od internátu ale robili tam neskutočne dobrú pizzu.

Všetci sme si posadali za stôl a čašník nám priniesol jedálny lístok.

Každý sme si objednali nejakú tú pizzu. Ja som si dala s olivami, rajčinami a kukuricou, je to moja obľúbená. K tomu som si dala na pitie miešaný drink.

Rozmýšľali sme že kam by sme išli potom aby sme sa na intráku nenudili. Chlapci navrhli ísť do kina na horor čo sme im hneď aj zatrhli.

Charlotte zrazu navrhla že by sme mohli ísť na paintball. Čo nebol zlý nápad lenže bolo nás celkom málo.

Keď sme už tak nejak dlhšie uvažovali prišli sme na Laser game. Bolo to niečo podobné ako paintball ale nebolelo vás to keď to zasiahlo cieľ.

Nakoniec sme sa na tom zhodli. Bolo nás presne šesť keďže Hanah sa po oslave na intráku s nami rozlúčila a išla za frajerom. Takže sme mohli byť po dvojiciach v tímoch, čo je obrovská zábava.

Keď sme už dojedali zrazu vošiel niekto do reštaurácie. Ako som ho zbadala zabehlo mi a začala som sa dusiť. Áno. Bol to Filip. A s ním prišli aj jeho ďalší dvaja kamaráti. Našťastie si to moje dusenie nikto z nich nevšimol.

Môže byť niekto tak pekný ako on? Myslela som že sa roztopím. Ja viem nemala by som sa správať ako nejaká naivná puberťáčka ale on so mnou nemal flirtovať.

Alebo myslím že lepšie povedané sa mýlim a len ja som si myslela že on so mnou flirtuje.

Všetci traja čakali na pizzu pri pulte. Filip sa zrazu otočil na náš stôl. Pozeral sa priamo k nám no zrazu sa otočil naspäť k chalanom a zahlásil: "Ak nebudeme do 20 minút u nás určite zmokneme." Chalani sa pozreli cez náš stôl priamo von a súhlasili s ním. No môžem byť ja taká hlúpa?

Prečo si naivne myslím že by mohlo byť medzi nami dvomi niečo viac. On si ma absolútne nevšímal. Vlastne on ma ani len nespoznal. Je to vôbec možné? Tak ja o ňom básnim pomaly celé dva mesiace a on si ani len nevšimne kto som. Asi neviem už ani len rozoznať flirtovanie od rozprávania.

Filip

Vošiel som do reštaurácie Sihoť hneď pri futbalovom štadióne. Išli sme s chalanmi z tréningu U19 a pozval som ich ešte k nám. Objednali sme si tam pizzu keďže sme nemali doma nič poriadne navarené a okrem toho táto ich pizza je neskutočne dobrá.

Postavil som sa pri pult a vypýtal si od čašníka objednávku. Všimol som si že v jednom boxe sedí nejaká partia ľudí.  Obzrel som sa tam a to čo som uvidel ma dosť prekvapilo.

Bola tam tá neskutočne pekná baba ktorú som balil po zápase na ihrisku keď som sa fotil s jej bratom. Bol som rád že ju tu vidím pretože som si myslel že nie je odtiaľto.

Trošku som sa tam pozabudol pohľadom a všimol som si ju aj s nejakou jej kamarátkou ako sa na mňa pozreli. Rýchlo som sa otočil k chalanom a zahlásil najväčšiu somarinu ktorá ma kedy mohla napadnúť. Ešte že si to chalani v tom momente neuvedomili.

Keď som platil za tú pizzu započul som ako jeden chalan povedal jednej z
tých báb Zara. Už som sa tam radšej neotáčal ale mal som také tušenie že to bolo práve tej babe ktorá mi tak učarovala.

Football Love Where stories live. Discover now