Narodeniny 🎂

187 7 0
                                    

Keď som prišla naspäť na internát všetko čo sa stalo som povedala Mii.

Doma som si toho futbalistu hľadala. Volá sa Filip a má ešte len 18. Trochu ma to prekvapilo pretože taký mladý chalani väčšinou za mužov ešte nahrávajú. Asi to bude nejaký talent.

Dohodli sme sa s Miou že sa pôjdeme ešte na pár zápasov pozrieť. Možno zavoláme aj Lea a Alexa. Bude ich síce ťažké presvedčiť ale napokon si myslím že aj tak pôjdu.

A ak vás zaujíma čo ja a Alex. Neriešili sme to už. On sa tváril že si nič nepamätá tak som to nechala tak.

...................................

Ráno som sa zobudila celkom skoro. Bola sobota. Takže žiadna škola.  Poobzerala som sa po izbe no Mia nikde nebola. Tak som si išla spraviť hygienu keď som stretla Alexa.

"Dobré ráno slniečko" milo sa usmial "nejako si skoro hore čo sa deje?" Bol až príliš milí na ráno. "Neviem nemohla som spať, a ty čo tu takto skoro ráno a kde máš Lea?" spýtala som sa trochu podráždene keďže bolo priskoro na nejaké dlhé debaty. "V izbe ešte leží v posteli, inak kázal mi aby som ťa poslal za ním, ja musím ísť za Nicol na chvíľu niečo mi má požičať." Čo ten so mnou chce pomyslela som si. Žeby mi chcel zagratulovať k narodeninám? Ale keďže zabudol Alex tak si myslím že Leo si tiež nespomenie, uvidíme. "Okej, idem sa obliecť a zbehnem za ním. Inak nevidel si Miu?" Ďalšia čo zrejme zabudla na moje narodeniny. Možno utekala kúpiť darček. "Jasné videl, ráno asi okolo šiestej vletela k nám do izby a hľadala niekoho kto s ňou pôjde von behať lebo vraj teba nemohla zobudiť. Nakoniec aj tak išla sama." na tom som sa len pousmiala a išla sa obliecť.

Alex

Keď som išiel za babami na vedľajšiu izbu skoro som dostal infarkt. Na chodbe sa zrazu objavila Zara. Musel som si dosť vymýšľať aby neodhalila že jej na narodeniny chystáme aj s babami oslavu. Baby boli na izbe zamknuté lebo vedeli že prvé čo Zara spraví bude že im tam ráno vletí. No ako som si všimol zrejme tam nebola keďže ma hneď neotočila že tam baby nie sú.

Kým sa Zara išla poumývať rýchlo som zaklopal na izbu. Okamžite mi otvorili. Doniesol som balóny ktoré som išiel hneď nafúkať. Baby zatiaľ vešali nápis: "Všetko najlepšie naša úžasná Zara" bolo to strašne milé. Všetky darčeky už boli nachystané na jednej posteli. Na stolíku bol prichystaný Tatranský čaj na prípitok a ďalšie džúsy, slané blbosti a aj nejaké tie zákusky. Takmer všetko bolo už pripravené. Už sme len čakali pokým ju Leo dovedie sem.

"Do kelu, Leo. Ja som zabudol." Chytil som sa za hlavu a utekal zobrať telefón. "Čo sa stalo Alex?" Pozrela sa na mňa vystrašene Mia. "Poslal som Zaru za Leom ale on o tom nevie." Leo mi to nezdvíhal. Mia sa na mňa pozrela výrazom že ma zabije ak sa to prekvapenie pokazí. Som ja ale debil.

Leo

Práve som sa obliekal keď mi do izby vtrhla Zara. Sadla si na posteľ a pýtala sa ma na čo som ju volal. Najskôr som to nechápal veď som nič nechcel ale potom som si domyslel. Nič som jej neodpovedal len som rýchlo zobral telefón a volal Alexovi. Dal mi vedieť že už je všetko pripravené.

"Zaruška a ty si prečo prišla sama, keď som mu kázal aby poslal aj Nicol so Charlotte? Pozrela na mňa ako na blázna. "Ale veď mne povedal že si mu nakázal nech okamžite prídem hore." Musel som spraviť z Alexa hlupáka lebo inak by som ju nedonutil ísť k babám na izbu. Nakoniec som to nejak zariadil a tak sme išli.

............................

Zara

Mám pocit že si so mňa dnes všetci strieľajú. To naozaj všetci zabudli na moje narodeniny. Ešte aj Alex je nejaký popletený. Zbytočne som sa trepala za Leom. Aj tak sme sa vracali k babám.

Prekvapenie!!!!!!

Ostala som ako omámená. Oni nezabudli a ešte mi aj pripravili prekvapenie. Ja ich proste zbožňujem.  Okamžite som ich všetkých objala. Slzy mi pomaly stekali po tvári z toľkého šťastia. Dali mi naozaj krásne dary.

Keď som si ich všetky konečne rozbalila dali sme si prípitok. Musím ich pochváliť za výber alkoholu lebo ten bol jeden z mojich najobľúbenejších. Aj zákusky boli celkom fajn ale tá torta. Neuveríte ale oni mi dali spraviť na narodeniny neskutočnú tortu. Oni sú proste najlepší priatelia na svete.

Football Love Where stories live. Discover now