Sedela som na tribúne a všetko bolo pripravené na zápas. Nikoho som tam nepoznala. Okolo mňa sedeli len frajerky alebo rodinný príslušníci hráčov. Najskôr som chcela aby išla s nami aj Mia lenže, keďže sme mali VIP miesta tak sa pre ňu lístok nedal vybaviť. Tak som tam už len tŕpla a čakala kedy Luka odprevadí hráčov na ihrisko a príde za mnou.
Zápas prebiehal dobre. AS vyhrával 2-1 z čoho bol Luka nadšený. Všetko som pravdaže musela fotiť preto som si zobrala aj ja tu novú zrkadlovku.
Keď to všetko pre mňa chvalabohu už skončilo mohli sme obaja zísť dole na ihrisko a čakali sme na hráčov ktorý sa mali s Lukom ale aj s ďalšími pár chlapcami pofotiť a dať im autogramy.
Chlapci boli už naozaj nedočkaví.Zrazu niekto vyšiel zo šatne. Bol to celkom pekný a dosť mladý chalan. Na drese mal číslo 12. Kto to dopekla je? Pýtala som sa samej seba. Veď ten chalan má asi 18. A ešte kto mu je neskutočne pekný. Zrazu do mňa niekto drgol. "Sestra, haló tu som" Luka do mňa búchal päsťou. Rýchlo som sa spamätala.
Podpísal na môjmu bratovi na dres a musela som ich ešte aj odfotiť. Zrazu sa ten chalan na mňa usmial. "Chceš aj ty jeden podpis ? " žmurkol na mňa. Pozerala som sa naňho ako na zjavenie, čo si zrejme všimol lebo sa dobre bavil. "Nie ďakujem, možno fotku." žmurkla som naňho ja. Postavila som sa teda k nemu a on má zrazu chytil okolo pása. Bola som asi celá červená, čo si avšak dúfam nikto nevšimol.
Luka nás odfotil a rýchlo sa rozbehol za ďalším futbalistom. "Ďakujem" ešte raz som sa naňho usmiala a odišla som za Lukom.Po ceste domov som naňho nemohla prestať myslieť. Tento víkend strávim doma. Ak som vám zabudla spomenúť cez víkendy domov nechodím. Väčšinu školského roka trávim na internáte. Teda až na prázdniny alebo príležitostne nejaké víkendy kedy máme doma nejakú oslavu alebo niečo podobné. Domov by sa mi chodiť neoplatilo. No dnes som musela lebo som mala na starosti brata a toho som na internát zobrať nemohla.
Ale čo ten chalan. Stále mi chodil po rozume. On so mnou flirtoval? Alebo sa mýlim? Musím zistiť kto vlastne je.
YOU ARE READING
Football Love
Romance17 ročná Zara žije svoj život ako každé normálne dievča. Chodí na strednú školu, navštevuje rôzne večierky, má veľa kamarátov. Je milá, usmievavá a veľmi priateľska. V živote jej nič nechýba. Ako náhle však Zare do života vstúpi Filip, talentovan...