Už sme tu skoro mesiac. Život na internáte ubieha veľmi rýchlo. Zaujíma vás čo sa tu deje po vyučovaní? Väčšinu času strávime nad knihami. Ale okrem toho to tu je celkom živé.
Keďže máme spojený internát aj s chlapcami veľmi často nás navštevujú. Chodíme do kina, občas keď sa nám podarí nejako zmiznúť aj na diskotéky ale tento rok už konečne budeme môcť ísť na ne aj legálne keďže budeme mať konečne osemnásť.
S babami chodíme často nakupovať. Niekedy nás zas chalani volajú hrať rôzne športy alebo keď bolo teplo chodili sme s nimi na kúpaliska. Ale ver te či nie nemôžem povedať že by som sa tu nudila.
Dnes je streda. Prežila som ďalší nudný deň na zdravotke. Cez školu mi písali chalani či niekam nezbehneme. Je začiatok októbra ale vonku je stále 30 stupňov. Tak sme sa dohodli že pôjdeme na kúpalisko.
Lea a Alexa sme spoznali minulý rok. Sú štvrtáci takže tento rok končia. Od kedy sme sa spoznali sú z nás veľmi dobrý kamaráti. Väčšinu voľných chvíľ trávime s nimi.
..............................
Na chodbe sa ozývali hlasy. S Miou sme sa na seba začudovane pozreli. Zrazu niekto otvoril dvere na našej izbe. Boli to Leo a Alex. Jasné veď kto iný. Hneď ako vošli Leo sa mi rozvalil na posteľ. Alex bol trochu hanblivejší takže si sadol na stoličku. Aspoň niekto vyzeral ako slušne výchovaný. Len som pokrútila hlavou. Mia na nich spustila hneď svoj dlhý monológ o tom ako sa klope pred tým než vstúpiš niekomu do izby na čom sme sa len všetci zasmiali. No aj keď mala pravdu vedeli sme že to bolo myslené skôr zo srandy.
"Kedy vyrážame ženy moje?" spýtal sa nás Leo. " Dajte nám hodinku chlapci a príďte nás čakať na našu chodbu." Hneď ako odišli sme sa išli chystať.
.....................................
Na kúpalisku to bola pohroma. Nie len že ma tam skoro Alex utopil ešte ma aj prinútil ísť s ním na tobogan dolu hlavou. Musela som sa s ním staviť že ten kto pomalšie príde dolu platí zmrzlinu nám všetkým. Najskôr som nevedela o čom tá stávka bude ale keďže ma skoro utopil chcela som sa mu pomstiť. A tak som súhlasila s touto blbosťou. A tak sa určite všetci pýtate kto teda vyhral. No môžte tri krát hádať. Ten debil Alex.
Nemala by som síce teraz naňho nadávať lebo je to jeden z mojich najlepších kamarátov ale za dnešok si to zaslúži.Po ceste naspäť na internát som teda všetkých pozvala na zmrzlinu, ktorú aj tak napokon platil Alex lebo mu bolo blbé nechať to zaplatiť mňa.
Načo som sa ja hlúpa teda dávala na tú stávku ? 🙈🙈 No poviete mi ?Po zmrzline sme zbehli ešte do obchodíku nakúpiť si niečo na večer a pobrali sme sa na internátnu večeru. Potom sme sa s Miou ponáhľali učiť lebo nám toho zostávalo na ďalší deň veľa. Spať som išla asi okolo dvanástej.
A takto trávime skoro každý bežný deň na internáte.
YOU ARE READING
Football Love
Romance17 ročná Zara žije svoj život ako každé normálne dievča. Chodí na strednú školu, navštevuje rôzne večierky, má veľa kamarátov. Je milá, usmievavá a veľmi priateľska. V živote jej nič nechýba. Ako náhle však Zare do života vstúpi Filip, talentovan...