Z jeho pohľadu

200 6 0
                                    

Filip

Dnes som nastupoval na svoj prvý zápas za mužov. Bol som celkom nervózny. Bolo tam množstvo divákov. Prišli sa pozrieť aj moji rodičia.

Nastúpil som v 57. minúte. Išlo to celkom hladko. Vyhrávali sme 2-1 a ja som sa cítil konečne pripravený. Zápas napokon dopadol dobre a ja som mal za sebou víťaznú premiéru.

Po zápase som sa musel ešte vrátiť na ihrisko rozdať pár podpisov. Nie že by mi to vadilo ale bol som unavený a nemal som na to náladu. Avšak keď som tam prišiel zrazu mi ju niečo zlepšilo.

Stála tam nejaká baba aj pedpokladam že so svojím bratom. Mohla mať tak 16 až 17 čiže bola možno len o rok mladšia odo mňa. Bola riadne pekná. Videl som ako sa na mňa zahľadela. Aj keď z jej pohľadu som nevedel vyčítať čo si myslí. Začal som s ňou trochu flirtovať. Tak som sa jej spýtal či chce podpis a žmurkol som na ňu. Zrejme som sa jej páčil pretože si namiesto podpisu vypýtala fotku.

Netušil som však kto to je. A dosť ma to mrzelo. Bola neskutočne pekná a vyzerala že je aj celkom múdra a priateľska. Asi som sa do nej zahľadel viac ako som chcel.

Počas toho čo sme boli na ihrisko som ju ešte pozoroval. To dievča ma naozaj niečo do seba.

No ako zistím kto to je a odkiaľ prišla ?

Nakoniec som sa však rozhodol hodiť to za hlavu. Je mnoho pekných báb a moja šanca si ju získať je možno nulová. Veď predsa taká baba bude mať isto frajera. A zrejme ani nebude odtiaľto keďže som ju tu videl prvý krát.

Football Love Where stories live. Discover now