Jungkook, riskli olduğu için ilişkiye girmek yerine sevişmeye karar vermiş ve kahkahalar eşliğinde Jimin'in teninden yudum yudum içmişti. Şimdi ise saat 3'ü geçiyor ama buna rağmen Jimin uyuyamıyordu. Her uyuyamadığında yaptığı şey ise Jungkook'un pürüssüz yüzünü izlemek olurdu.
İnsan dışı sesler çıkararak, ki Jimin buna "ayı horlaması" diyordu, uyuyan kocasının suratında gezdirdi ellerini. Arada parmağını burnunun altına getiriyor, burundan çıkan hava ile gıdıklanıp kıkırdayarak geri çekiliyordu. Sessizce fısıldadı;
"Burnunda 5 kilo et mi varda böyle horluyorsun hayvan herif!"
Uyuyamadığı için sıkılmışken aklına gelen fikir ile kıkırdadı. Oda lambasını yaktıktan sonra telefonunu eline aldı ve fotoğrafını çekmeye karar verdi. Bununla tehtid edebilirdi. Öğrenciler, öğretmenlerinin ağzı açık ve şaftı kaymış bir şekilde uyuyan tarafını görmelilerdi.
Garantiye almak için 5-6 tane fotoğrafını çektikten sonra sinsice sırıttı. Horlamalarınıda ses kaydına aldığına göre Jungkook'la yaşadığı ilk tartışmada bunları ona gösterecek ve korkmasını sağlayacaktı.
"Sakın Jeon mükemmel Jimin ile oynamaya kalkma, seni koca ayı."
Lambayı tekrar söndürdükten sonra, ellerini uyuyan bedene sardı ve gülümsedi. Vücutlarının teması, huzur olarak geri dönüyordu kalbine. Fakat tek sorun, Jungkook'un uyurken çıkardığı seslerdi. Başını göğsüne yasladığında bu sesleri beyninin içinde duyuyor ve uykusu daha çok kaçıyordu. Olabildiğince uzaklaşıp sırtını döndü ve sesleri gözardı ederek uyumayı denedi.
Yaklaşık yarım saat sonra ise, uyur uyumaz gördüğü rüyadan çığlıklar içinde uyanmıştı. Sesi yüzünden Jungkook'ta aniden uyanmış ve korku dolu bakışlarını Jimin'e dikmişti. Jimin, nefes nefese kaldığı için bir şey söyleyemiyordu. Su içmek için kalkarsa mutfağa gitmemek için yanı başına koyduğu bir bardak suyu titreyen bedene uzattı.
"Neler oluyor?"
Jimin bir bardak suyu tek nefeste içtikten sonra girdiği şoktan çıkmak için yüzünü ovaladı. Ardından sorduğu soru ise Jungkook'un ona tuhaf bakışlar atmasına sebep olmuştu.
"Sen beni aldatıyor musun Jungkook?"
Gülmemek için dudağını ısırdı. Bu onun yapacağı son şey bile değildi. Kahkaha atma hissini zorlukla bastırarak cevap verdi, ama içindeki kahkahayı tutmaya çalıştığı için sesi titremişti;
"B-bu da nerden çıktı?"
Jimin, karşısındakine gizemli bir şekilde bakmaya başladı.
"Rüyamda gördüm."
İşte bu sefer kahkahasını tutamamıştı.
Katıla katıla gülerken Jimin kaşlarını çattı;
"Ciddi bir soru sordum!"
Jungkook, kahkahalar arasından konuşmaya çalıştı;
"A-ama b-ben ciddi olamıyorum!"
Gülmesi Jimin'in sinirlerini bozuyordu.
"Bir kızla yattın Jungkook, gözümün önünde!"
"Ben gay'im Jimin."
Jimin, endişe ve şüpheli yüz ifadesini düzleştirdi ve derin bir nefes aldı.
"Çok fazla şeyi stres yapıyorsun ve ufak kabusları kafana takıyorsun. Rahat olman gerekiyor, çocuk zarar görecek bu gidişle!"
Jimin aklına gelen şey ile korkuyla kapadığı gözlerini açtı;
"Ya bebek şuan düştüyse?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Porn Link 2 | Jikook
ActionYağmurlar sahiden de, Olmasaydı eğer Hasret kalır mıydı güneşe insan? -------------------------------- #3 Porn Link adlı serinin ikinci kitabıdır. Mpreg içerir. Yaş sınırı: +15 DİKKAT: Angst içerir, birinci kitabın aksine mizah odaklı değildir. >K...