-10-

13.8K 1.2K 2K
                                    

Jungkook uğradığı şokla birlikte karşısında duran bedene bakıyordu.

"İçeri almayacak mısın?"

Gergince yutkundu. Annesi, yıllardır yurtdışında yaşıyordu ve çok nadir gelirdi. Öyle ki Jimin'den haberi bile yoktu, sadece birisiyle sevgili olduğunu biliyordu. Elindeki bavullara baktı. Oldukça büyüklerdi ve yatılı kalmaya geldiğini belli ediyordu. Aklına gelen en mantıklı fikri düşünerek sarıldı annesine. Uzun zaman olmuştu ve kokusunu özlemişti, bitki çayı kokusu.

"Hoşgeldin anneciğim, haber vermeliydin!"

Aralarında aklar olmasına rağmen canlılığını yitirmemiş kahverengi saçları okşadı. Jimin gülümseyerek ikiliye bakıyordu. Bir süre sonra ayrıldıklarında Bayan Jeon, Jimin'e bakarak gülümsedi;

"Eşini hep görmek istiyordum. Pekte güzel bir kızmış!"

Jungkook kahkaha atmamak için yerinde zıplarken Jimin'in dudakları şaşkınlıkla aralanmıştı. Tam erkek olduğunu söyleyecekken Jungkook söze girdi;

"Evet anne, karım çok güzeldir."

Duyduğu cümle ile daha çok şaşırmıştı. Ona bunu yaptığına inanamıyordu. Bozuntuya vermemeye çalıştı. Narin bir şekilde gülümsedikten sonra sesini incelterek konuşmaya çalıştı;

"Buyrun, oturun efendim. Bende size bir bardak kahve hazırlayayım."

Bayan Jeon memnuniyetle gülümseyip tekli koltuğa oturdu. Jimin eliyle Jungkook'u yanına çağırarak yapmacık bir gülümseme sundu ona. Jungkook mesajı anladığında korkarak Jimin ile mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Bunu neden yaptın?!"

Mutfağın kapısını kapatırken Jungkook hala gülüyordu.

"Bebeğim lütfen, minik bir oyun. Çok eğlenceli değil mi!"

Sinirle dişlerini gıcırdattı. Jungkook'a yumruk atmak istiyordu.

"Senden nefret ediyorum."

Jungkook eğlendiğini belli eden bir kahkaha savurdu.

"Bende seni seviyorum karıcığım!"

Jungkook'un elini alıp karnına koydu ve şirin bir şekilde gülümsedi;

"Tam buradaki çocuğun bir pipiye sahip olduğunu öğrendiğin zaman, asıl sen benim karım olacaksın."

Jungkook göz kırparak elini çekmiş ve ona bakan suratın tombul yanaklarını iki parmağı arasında sıkıştırmıştı.

"Kızımın yanında böyle şeyler diyerek onu kötü etkiliyorsun hayatım."

Ona dil çıkarttı ve hazır kahve makinesinin içine su ve kahve koyup aleti çalıştırdı. Yapabildiği en fazla şey buydu. Gözlerini kahveye dikmiş kaynamasını beklerken, Jungkook'un ona olan bakışlarını farketti.

"Git kadının yanına hallederim ben."

Jungkook suratını incelemeyi tam bitirmişken söylediği ile başını sallayıp Jimin'i mutfakta yanlız bıraktı. O da kahveleri fincanlara eşit miktarda dağıtmaya başladı.

"Bir kadın olmadığımız eksikti amına koyayım."

Kendi kendine sinirle fısıldamış ve kahvelerin olduğu tepsiyi alarak yanlarına gelmişti. Bayan Jeon'un önüne eğilerek kahveyi uzattı.

"Buyrun."

Bayan Jeon sıcakkanlı bir şekilde gülümsedi;

"Sağol kızım."

Porn Link 2 | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin