"Yoksa yemeklerimi beğenmedin mi?"
Bayan Jeon'un üzülmüş numarası yaparak sorduğu soru ile derin bir nefes verdi ve önündeki tepsiyi geri itti.
"Bakın, tam 4 gündür, tok olduğum halde yemek yedirmeye çalışıyorsunuz ve bu normal değil. Söz veriyorum aşerirsem söyleyeceğim!"
Bayan Jeon elindeki kaşığı yavaşça tabağa tekrar bıraktı ve Jimin'e şüpheli bakışlar atmaya başladı.
"Erkek versiyonları aşermiyor mu yoksa?"
Hamileliğinin ilk haftasındaki Jungkook gibi davranıyordu. Derin bir nefes aldı ve başına masaj yapmaya başladı.
"Müsade etseniz aşereceğim ama her saati yeni bir öğün olarak kullandığınız için aşermeye vaktim kalmıyor Bayan Jeon."
Bayan Jeon bu seferde dikkatle vücudunu süzmeye başladı.
"Bu bebek nerden çıkacak merak ediyorum doğrusu."
Gözlerini devirdi. Hamile olduğunu öğrenen herkes bunu soruyordu.
"Götüm- yani şey, ordan bakınca kaç tane deliğim var gibi görünüyor?"
Açık sözlülüğüne bir kez daha lanet etti. Hiç kimseye karşı resmi davranamıyordu ve bu çoğu zaman başına büyük dertler açıyordu.
"Burdan bakılınca iki deliğin varmış gibi görünüyor. Yani ilk gördüğümde öyle görünüyordu."
Sizde burdan bakınca ruh hastası gibi görünüyorsunuz ama ben bunu sizin yüzünüze vurmuyorum, demek istemiş fakat son anda ağzını durdurabilmişti.
Jungkook'un annesiyle böyle bir muhabbet içine gireceği aklının ucundan bile geçmemişti. Bayan Jeon, öğrendiği ilk iki gün çok daha kötüydü. Yaptığı mükemmel (!) yemekleri tabağa tepeleme şekilde dolduruyor, daha Jimin lokmasını bitirmeden bir yenisini ağzına tıkıştırıyordu.
Ayaklarına dolanan kedisi dikkatini dağıtmıştı.
"Benim minik Conşuk'um sıkılmış mı?"
İki elinin arasında sanki kaybolacak gibi duran kedisini yavaşça kavradı. Bir yandan Bayan Jeon ona anlamayan gözlerle bakıyordu.
"Hanimiş benim minik tüy yumağım!"
"Kediyi bile kızların sevdiği gibi seviyorsun ama seni kız sanmama şaşırıyorsun, ilginç."
Sinirlerine hakim olmaya çalıştıkça daha çok geriliyordu. Karamel rengi kediyi kolları arasına yatırdı ve oturduğu koltuktan kalktı. Bir yandan sinirle Bayan Jeon'a bakıyordu.
"Birincisi onun ismi kedi değil, Conşuk. İkinciside, kediyi sevme şekillerini bile cinsiyetçi bir tavırla ayırmanız kabaca!"
Bayan Jeon dinliyormuş gibi görünmüyordu. Tırnaklarını incelemeye başladı. Sinir bozucu ses tonuyla söylendi;
"Ay götüm!"
Sinirden dişlerini sıkmaya hatta hırlamaya başlamıştı. Biraz daha aynı ortamda durursa, kendisini İngiltere kraliçesi sanan bu kadınla fena bir laf dalaşına girecekti. Sinirle odasına girip kapıyı çarptı. Ergenlik çağına yeni girmiş, suratında iki tel sakal olan insanlar gibi davranıyordu ve bu biraz tuhaftı.
Hışımla telefonunu kavradı ve Jungkook'u aradı. Telefon 2 defa çaldıktan sonra açılmıştı.
"Bebeğim?"
Bebeğim diye seslenmesinin onda yarattığı kalp çarpıntısını bir kenara bırakıp boğazını temizledi;
"Bir soru sormak istiyorum Jungkook."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Porn Link 2 | Jikook
ActionYağmurlar sahiden de, Olmasaydı eğer Hasret kalır mıydı güneşe insan? -------------------------------- #3 Porn Link adlı serinin ikinci kitabıdır. Mpreg içerir. Yaş sınırı: +15 DİKKAT: Angst içerir, birinci kitabın aksine mizah odaklı değildir. >K...